Gup zo werd ik door mijn vriendinnen vroeger genoemd omdat ik de kleinste was (1.60m) en 1982 omdat ik in dat jaar geboren werd liefs
Nu omdat ik Kiki heet, maar voorheen was het bosengel. Da's een stukje van mijn mans naam en mijn eigen meisjes naam.
mijn man noemde mij in de zwangerschap vaak moesje en 78 is mijn geboortejaar.... ook mijn eigen naam was al bezet Gr Jessica
Jammer meiden, Ik kan het jullie echt niet vertellen...dan weten jullie meteen hoe ik eruit zie 1 hint: heb rood haar Elmo
Mijn man noemt mij al vanaf de eerste dag dat wij elkaar leerden kennen Guppie! Alleen wanneer er "vreemden" zijn spreken we elkaar aan bij de voornaam.. Nadeel is wel.... mijn dochter van nog geen 2 zegt dus ook weleens guppie
Hoezo zouden wij dan gelijk weten hoe jij er uitziet dan?!? En mag ik als eerste raden: Pipo !?! En heb ik gelijk... Oh nee, stom Elmo natuurlijk !
mijn naam is chantal en in 87 geboren mocht ik willen. 87 heb ik gewoon ingevuld betekend helemaal niks.
Aoife omdat ik mijn dochter ooit zo wil noemen. (dus hopen dat ik ooit een dochter krijg, anders heb ik een probleem omdat ik geen leuke jongens namen kan vinden) In het echt heet ik Belinda