Mijn nickname is een combi van de namen van mijn honden Mi is van Mick en za komt uit Reza. Zelf heet ik Wendy.
zonnestraal, omdat ik van de zon houd en ik een vrolijkerd ben. Ben dus volgens de mensen om mij heen het "zonnestraaltje".
Normaal gebruik ik op het hele internet een andere nickname, maar die wil ik hier niet gebruiken omdat ik nog neit wil dat iemand van mijn familie het weet. ALs ze gaan google op mijn nick zoals ik hem altijd gebruik en ze komen op dit forum terecht dan weten ze het en daar heb ik dus geen zin in. Nu heb ik voor nieuw begin gekozen omdat mijn ex en ik ooit ook voor een kindje wilde gaa, maar het toen niet echt goed voelde en ik nu met mijn huidige partner een nieuw leven ben gestart en alles op nieuw ( en beter) doe Tevens heb ik nieuw begin gekozen omdat ik hoop op een nieuw begin voor een zieltje wat op ons wacht ( sorry ik geloof in reincarnatie enzo...) Vaak schrijf ik onder mijn berichtjes toch mijn echt naam Liefs Bianca
Ik gebruik normaal 2 namen op inet. anne36 is gedeelte van mijn naam annemarie en 36 is mijn geluksgetal en dit jaar ook nog mijn leeftijd. Anders gebruik ik anneonline
Ik heet Marjet maar word altijd Jet/Jetje genoemd En waarom met dubbel t, want meestal is gewoon Jetje al ingebruik dus daarom Jettje
Loran is de naam van mijn paard. Die gebruik ik vrijwel overal voor.. Omdat mijn eigen naam Saskia, vaak al bezet is.
Sinds 5 januari heb ik de naam van mijn vriend aangenomen (geregistreerd partnerschap) dus vandaar Patricia de Jager, ben trots op mijn nieuwe naam
Ik word altijd Angie genoemd door mijn oom want die is een grote fan van de rolling stones en Angie is een nummer van hun.En ik zeg vaak noem me maar Angie omdat Angelina wat langer is.Maar ik word ook Lien genoemd.
Pfff... heb je ff? Ik ben ooit begonnen op een chat als Revenge... toen ik later op een andere chat kwam, was er al een Revenge en noemde ik mezelf TheRealRevenge. Iedereen ging me daar Real noemen en dat heb ik verkleind naar Realtjuh toen ik op een forum terecht kwam... Tegenwoordig heet ik eigenlijk overal Peetje (ik heet Petra), maar hier zijn al zoveel Peetjes en ik wil geen nummer achter mijn naam zoals Peetje594 ofzo Dan raakt iedereen allemaal in de war met al die verschillende nummertjes erachter. Dus heb ik mijn oude chat/forumnaam maar weer genomen...