Booey is een chimpansee die leerde 'praten' door zijn trainer Roger dmv handgebaren. Op deze manier hadden Booey en Roger hele gesprekken met elkaar. Op Discovery zie je soms nog wel eens wat voorbij komen over Booey en Roger (Booey the sign language chimp). xxx
aangezien ik me niet met mijn eigen naam kon aanmelden ( deze bestond al) heb ik gekozen voor de naam van onze franse bulldog. (helaas overleden) dus vandaar STITCH
mijn nickname is charlainelief omdat mijn voornaam is charlaine en lief komt omdat ik 6 jaar geleden paul (mijn mannetje )ontmoette en toen kwam het eigenlijk vanzelf en overal heet ik charlainelief op elke forum dat ik zit
Het liedje 'nobody's wife' van zangeres Anouk is een onderdeel geweest van een leuk plagerijtje tussen mijn man en mij, vlak voor ons huwelijk. Tevens vind ik Anouk een leuke naam en kan ik Anouks muziek best wel eens waarderen. Ik moest een naam kiezen en daarom kwam Anouk bij mij naar boven!
Mijn naam Sylbi zijn 2 namen. De Syl is van mezelf,"Sylvia" en de Bi is van mijn dochter "Bianca" Vond het ook wel toepasselijk...ik gebruik die naam al jaren Liefs, Sylbi
Mila omdat ik zeker weet dat mijn vlindertje een meisje was...die wou ik dus heel graag de naam Mila geven....vind het een super mooie naam!
ponyville omdat ik een site over MLP (my little pony) run en jarenlang een van de 5 mensen uit de hele wereld ben geweest die alles compleet had en zelfs aparte verzekeringen er voor af moest gaan sluiten (zo'n dure verzameling had ik) het dorp van de ponies heet ponyville en zo noemen de meeste mensen mijn verzamelkamer, heerlijk hoor kind blijven van binnen! Ik run nu de enige nederlandse MLP site met meer dan 50.000 berichten per jaar KEIGEZELLIE!
Liz is een stukje van mijn naam= Elizabeth maar ik laat me altijd liz noemen is makkelijker en mooier.
als het niet mag merken we het vanzelf www.cottoncandycafe.nl Het is veel meer een vriendencluppie als dat het vroeger alleen maar over de hobby ging...ook andere jaren 80 speelgoed hebben we topics over je wilt niet weten hoeveel gekken er zoals mij haha je kan trouwens ook op de internationale site kijken www.mlparena.com daar zit ik ook.
Leuke sites hoor, dat jij alles hebt joh gaaf hoor! Dat zal wel een hele kamer vol zijn dan! Wordt de babykamer ook een ponyville?!?
tja mijn naam is mijn achternaam, maar dan in het klein. we willen een kleine vorm van toonen dus toontje en 80 is mijn geboortejaar