Lot was het eerste wat in me opkwam toen ik een naam moest bedenken en was toen 23 niets met mijn eigen naam te maken...
Laika is gewoon een een stukje van mijn 2e naam en ik moet dan ook steeds denken aan die zielige hond die ze de ruimte in hebben gestuurd....
haha ik heb het heel simpel ik heet Rachaël, maar iedereen noemt me altijd Rach of Rachje, en toen was ik 20 dusja klaarie! Vind het wel grappig om te lezen wat een gedachtes er achter zitten.
miss omdat ik een meisje ben en C omdat mn naam met een c begint, en de oO aan beide kanten is puur versiering
Toen ik mijn man leerde kennen, nu 6 jaar terug, was hij nog een stuk jonger en had hij deze nickname omdat hij ooit van een boezemvriendin een pluchen eendje kreeg van noukies... En nu gebruik ik die nickname uit liefde voor hem
Quirine is mijn tweede naam, gelukkig niet well known in mijn omgeving, behalve bij een vriendin die hier ook actief is.......
Vroeger was er "weeshuis van de Hits" op de radio waarin Morisson altijd zei: "wat ben ik toch een stom guppie" Dat is blijven hangen bij me. nl omdat ik in Nederland woon en ook eens in buitenlandse chatsites kwam. Groetjes, Didier