Ik gebruik Jenna al heel lang op andere fora en chatsites. Waarom? Tja, gewoon een mooie naam, lijkt ook totaal niet op mijn eigen naam. En 85 omdat dat mijn geboortejaar is... 1985, welteverstaan!
Malina betekent "framboosje" in het Servisch, en mijn familie daar noemt mij altijd zo als we daar zijn omdat mijn eigenlijke naam te moeilijk is! Liefs Malina
Senninha is een stripfiguur gebasseerd op autocoureur Ayrton Senna op 1 mei 1994 verongelukte op het circuit van Imola in de Tamburello bocht. Van hem ben ik nog steeds fan en zal ik altijd blijven.
mik gebruikte ik eigenlijk al een tijdje op het internet, bij msn enz. na mijn bruiloft is daar 2sept bij gekomen. Dus je kan wel raden welke datum ik getrouwd ben. Mede ook doordat ik met mik alleen vaak niet in kon loggen.
joey zo noemen mijn broers mij al sinds ik heel klein ben. en inmiddels ook een hoop vrienden en andere familieleden. en ik was 26 toen ik mij aan meldde op deze site
Mijn Nickname gebruik ik op alle fora en daarvoor gebruikte ik hem ook altijd al op MSN(groepen). Mijn bijnaam op school is een poosje Willy geweest, maar ik had er een hekel aan en vond juist FreeWilly wel leuk. FreeWilly is ook bekend, dus voor niemand moeilijk te onthouden.