Wie weet er nog leuke ideeën voor het gezellig "aankleden" van sinterklaasavond. Ik heb al het volgende: - de tafelbladen inpakken met sinterklaas-inpakpapier (bovenkant tafels) - lekkers wat allemaal met sint te maken heeft (van pepernoten tot mandarijntjes en schuimpjes) - kaarsjes aan - eventueel sinterklaasmuziek Ik wil echt een sint-sfeertje creeëren. (tenminste ik ga een poging tot doen, haha) Alvast bedankt voor het meedenken!
- een roe opgehangen aan de muur - zwarte piet popjes - slingers met pernoten eraan, plaatjes van sint en piet en slingers - jute zak waar de kadootjes ingaan - bakje met wortels en stro - van (zwarte) papier gemaakt voetstappen die vanaf de schoorsteen/raam/voordeur lopen naar de woonkamer. - nepsneeuw
Slingers, warme chocolademelk met slagroom, lanpjes en wij hebben zelfgeknutselde sinten en pieten en cadeautjes in huis hangen Geknutseld door de kids.
offtopic: heb je site in mijn favorieten gezet! Leuk en lekker! ontopic: bedankt voor de leuke ideeën!
Bij Xenos en Blokker hebben ze echt vanalles, heb zelf al tafelkleeden, servetten, balonnen, slingers en zwarte piet mutsen er gehaald. Kost ook bijna niks .