Hmm, zou het begonnen zijn?...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ster27, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ben al sinds vanmorgen zes uur wakker. Zoals altijd had ik vanochtend weer last van harde buiken, maar sinds een uur/anderhalf uur zijn ze pijnlijk(er). In plaats van alleen de pijn/onprettig gevoel bovenin mijn baarmoeder heb ik er nu ook een soort menstruatieachtige pijn bij die aan het eind van de harde buik doorstraald naar mijn rug. Heb dit nog niet eerder gehad. Zou het begonnen zijn en zijn dit de eerste weeën?

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dat kan meid! spannend zeg!...kunnen ook nog gewoon voorweeeën zijn natuurlijk...

succes!

3. miepje21

miepje21 Actief lid

20 mrt 2008
    344
    0
    0
    Verzorgende C
    Hoi

Ik denk dat het gewoon voorweeën zijn. Ik heb dit namelijk al 3 weken en ik ben ook nog steeds niet bevallen. Het zou natuurlijk kunnen dat het begonnen is, maar zoals jij het omschrijft zijn het denk ik voorweeën. Als je echte weeën hebt, weet je het meteen ;)

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb anderhalve week last van pijnlijke voorweeen gehad, maar nu is het alweer een week over;). Nu heb ik sinds 3 dagen met name 's avonds en 's nachts "menstruatie" pijn die ook door straalt naar mijn rug en ik verlies meer slijm/afscheiding. Maar verder gebeurt er nog weinig helaas. Dus het kan wel, maar het kan ook nog weken duren (hoop ik niet voor je). Sterkte iig.

Deel Deze Pagina