Waar slapen, baby 2 weken - 1 maand

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Wendy06, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Minime wilde de eerste 2 maanden ongeveer niet overdag in zijn ledikantje, die op onze kamer stond (nog steeds eigenlijk). Dus toen sliep hij in de reiswieg die ik op een rustig plekje in huis parkeerde. Heel soms op schoot een slaapje, nooit in de box of wipper (die laatste lijkt me heel slecht voor het ruggetje om in te slapen).

2. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Hmm tja 24/7 bij mij dat ga ik niet vol houden! vind het zelf niet prettig want wil ook niet iets kunnen doen naast alleen maar zitten op de bank..en voor Elisa is dat ook niet echt leuk.

We proberen haar nu wel overdag ook in haar bedje te leggen, 's morgens gaat dat goed...maar overdag is ze telkens ca. 1 uur te vroeg wakker (voor haar flesje) en dan huilt ze. Dan neem ik haar wel lekker bij mij hoor. :)

Nou we zien vanzelf wel hoe het zal gaat morgen en de rest van de week :) Helaas is mijn oudste dochter nu ook ziek, last van haar buik, veel moe en aan de diarree dus daar gaat ook een hoop aandacht naar uit natuurlijk. Arme griet!

3. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Hier in het begin sliep Sem veel in de box of op schoot, boven in bed was het een drama dus lekker beneden bij me gehouden.
    's Avonds was het nooit zo'n probleem, dan sliep ie wel goed in zijn kamer.
    Op een gegeven moment, na een maand of 2/3 werd het te onrustig voor hem in de box. Hij sliep amper en werd om de haverklap wakker.
    Toen hebben we hem lekker in zijn bed gelegd en wonderbaarlijk ging dat meteen goed!

In het begin willen ze nog gewoon lekker bij je zijn en er zijn mensen die zeggen: De box is om te spelen en het bed om te slapen.
    Ben ik opzich wel mee eens maar niet als ze pas geboren zijn.

Nu is de box echt om te spelen en slaapt Sem er ook niet meer in.

In het begin had ik dus ook totaal geen regelmaat, ik gaf bv en dat was de ene keer na 3 uur en de andere keer alweer na een uur.
    De regelmaat is er langzaam ingeslopen en nu zitten we aardig in een ritme ;)

Weet je, doe gewoon wat je gevoel zegt, slaapt je kindje overdag lekker in de box? Lekker laten slapen, komt vanzelf een moment dat ze beter in haar kamertje slaapt.
    Vindt ze het fijn om lekker bij jou in slaap te vallen, lekker doen! De tijd dat ze dat doen is zooooo kort...

Share This Page