Jack ligt als het kan gewoon in zijn eigen bedje. als we bij andere zijn dan gaat hij in zijn reiswieg in een aparte ruimte en dan slaapt ie ook zonder problemen.
in de eerste 2/3 maandjes liet ik Layla overdag in de BOX slapen of in de reiswieg als ze daar in slaap was gevallen. Anders gewoon naar boven in dr eigen bedje!
zo klein als hij was ,hij sliep altijd in zijn ledikantje. Sliep alleen in de wagen als we bijv gewandeld hadden.
Hij slaapt in zn bedje. Vonden het belagrijk onderscheid te maken tussen box is spelen en bed is slapen. Zo dat hij ( hopelijk) ook weet dat wanneer hij in zn bedje gelegd wordt, het spelen voorbij is. In de wandelwagen slaapt hij niet, wil daar niet in liggen, omdat hij alles wil zien. Daarom wandelen we met de maxicosi op het onderstel en daar slaapt hij wel in. S .is 7 maanden
altijd in haar bedje behalve als we op visite gaan, dan op een kleedje naast me op de bank of in een campingbedje, het is wel altijd drama met haar als we weggaan, ze slaapt alleen thuis in de box of in haar eigen bedje goed dus vaak komt het niet voor dat ze niet in haar bedje slaapt
In het begin in de kinderwagen, maar toen ze een maand of 3 was ging ze overdag ook gewoon lekker boven naar bed
Hier eentje die altijd in zn bedje geslapen heeft, vanaf dag 1. De keren dat hij in de box, wipper of wagen heeft geslapen zijn op 1 hand te tellen. Wel lastig als je eropuit wilt...
Tot 8 weken beneden in reiswieg en als ik ging wandelen in de kinderwagen. Ook sliep hij tot 8 weken s'nachts bij ons op de kamer. Vanaf 8 weken overdag en s'nachts in zijn eigen bedje. Soms slaapt hij in de kinderwagen als ik ben wandelen. Maar thuis in zijn eigen bed slaapt hij het lekkerst.
Het verschilt eigenlijk, het liefste leg ik haar lekker in haar eigen bedje. Maar als ze in slaap is gevallen tijdens het wandelen en we komen net terug en ze slaapt dan nog, dan laat ik haar heerlijk daarin verder slapen... in der wandelwagen dan he
hoi, hij slaapt altijd in zijn ledikantje, maar als ik eens ga wandelen en ik kom thuis en hij slaapt nog, dan laat ik hem doorslapen, evenals wanneer ik met de maxicosie ben weggeweest en hij slaapt daarin. groetjes
Ik heb Esmee nu eigenlijk altijd beneden overdag, maar wil inderdaad meer naar haar bedje toe, tenzij ik weg wil met haar. Vroeg me af hoe jullie dat deden, viel me op dat er niet veel zijn die echt alleen het bedje gebruiken overdag. Ik heb haar bedje nu nog in onze kamer staan, wil straks ook eigenlijk langzaam aan dat ze op haar eigen kamer gaat slapen. Vanaf wanneer deden jullie dit???
Toen ze nog zo klein was, sliep ze vaak beneden in de kinderwagen. Lekker dichtbij en ze sliep altijd heerlijk. Ik denk dat we daarmee gestopt zijn toen ze een maand of tweeënhalf was, volgens mij ongeveer op hetzelfde moment dat ze met haar wiegje naar haar eigen kamertje ging. Wat wij wel fijn vonden, was dat ze redelijk gewend was aan slapen in de kinderwagen, want ze sliep echt overal! Ook in een volle kamer met kwebbelende mensen toen we een keer geen mogelijkheid hadden haar ergens anders neer te zetten. Dat was voor ons wel een reden om het ook thuis te doen. Ons meisje kan zich wel heel goed afsluiten voor haar omgeving en ze vindt slapen heerlijk, ik denk wel dat dat scheelt, als je een kind hebt dat overal op reageert, is het misschien niet zo handig, maar voor ons werkte het goed. Tegenwoordig laat ik haar wel eens een tijdje "zitten" in het autostoeltje als ze in slaap gevallen is. Want als ik haar eruit haal, wordt ze wakker...
tot een maand of 3 stond Esmee ( nu 9maand) haar wiegje in onze slaapkamer en als ze moe was , lag ze ook altijd in haar bedje.. daarna is ze naar haar eigen kamer gegaan in haar ledikantje.. wou nog wel es voorkomen dat ze dan in de box sliep maar toch meestal in haar bedje ... wou wel onderscheid maken tussen spelen in de box en slapen in haar bedje..
bij ons vannaf t begin in dr bedje boven. als ze een keer overdag in de box in slaap viel,liet ik dr liggen. maar verder in dr bed. en savonds vannaf t begin in dr bedje.wij hebben echt een regelmaat met slapen. ze slapen wel,maar rusten niet goed uit zeggen ze. als je zelf op de bank gaat liggen,ben je meestal niet zo uitgerust als wanneer je echt rustig in je bed slaapt. lijkt me voor een kleintje net zo. je leert ze zo ook dat t normaal is meteen in hun bed te slapen denk ik.
Vanaf het begin in het bedje en nu hij 2,5 is mag hij een half uurtje op de bank slapen omdat het nog maar zo kort is. Zo kan hij zelf ook moi gaan liggen en het aangeven dat hij wil slapen,savonds geeft hij het daardoor ook zelf aan nu als hij eerder naar bed wil. Voor mijn zoontje werkt dit heel goed maar er zijn ook mensen die dit niet hoeven te doen omdat ze dan helemaal niet meer naar bed willen.
Benthe slaapt al vanaf dat ze thuis is in haar wiegje (of in ons bed) bij ons op de slaapkamer, zowel overdag als snachts. Soms gaat ze mee naar beneden en dan slaapt ze lekker bij ons op de arm, in de box of in de wandelwagen. Malou en Ruben hebben eigenlijk de eerste maanden overdag in de kinderwagen gelegen beneden en snachts in hun ledikantjes op hun eigen kamertje. En heel soms lagen ze in de box te slapen.
De mijne slaapt over het algemeen meer in haar bedje boven maar het komt weleens voor dat ze in haar box ligt te spelen en dan in slaap valt. Ik laat haar dan lekker daar doorslapen, ik ga haar niet nog es naar boven brengen enzo, verstoort haar slaaprust. Wel leuk hoe ze wakker wordt in de box, ze ziet meteen allerlei speeltjes boven haar en kijkt er met grote ogen naar haha, sweet.
In principe altijd in haar eigen bedje. Toen ze nog bij ons op de kamer sliep, was dat in de kinderwagen en die bak zetten we overdag dan in het ledikant, zodat ze wél kon wennen aan haar kamer (geur, licht, geluiden). Sinds 5 weken ligt ze ook echt in het ledikantje, overdag en 's nachts. Behalve als we gewandeld hebben en ze slaapt nog in de wagen, dan laat ik haar daarin liggen (in de garage... ) En als ze in de wipper in slaap valt, mag ze ook blijven liggen. In de box lukt het haar niet.
mijn dochter slaapt 9 van de 10 keer in haar eigen bedje of bij oma in bedje en mocht het zo zijn dat we weg zijn dan slaapt ze ook heel makkelijk in haar buggy en die kan je helemaal plat leggen dus geen probleem maar ja nu is zij ook wel een heel makkelijk slaper over het algemeen