Waar slapen jullie baby overdag???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bas heeft vanaf dag 1 in zijn ledikantje geslapen, zowel overdag als 's nachts. Ik slaap zelf ook nooit op de bank, voor mij was het heel vanzelfsprekend om hem in bed te leggen. Eerlijk gezegd heb ik er niet eens aan gedacht om hem in de kinderwagen of box te laten slapen, hahaha.

Het nadeel daarvan was wel, dat hij de eerste zes maanden weigerde ergens anders te slapen dan in zijn eigen bedje... Niet in de wandelwagen, niet in de mc als we met de auto weg waren geweest, zelfs niet in een campingbedje. Ik was in die tijd dan ook echt aan huis gebonden.
    In de buggy of autostoel slaapt hij nog steeds niet, gelukkig nu wel in een campingbedje.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna slaapt ook altijd in haar ledikantje. Ik wil het nl. zo houden/doen dat je slaapt in bed en speelt in de box. Als we zijn wezen wandelen dan is ze meestal toch wakker zodra we bij de voordeur zijn. Dan gaan ineens haar ogen open ;).

Mocht ze toch slapen dan laat ik haar wel liggen.

Als we weg zijn en ze moet slapen dan leg ik haar wel in de wandelwagen.

3. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vind de box een plek voor spelen, en helaas is het me 1 x gebeurd zonder dat ik er erg in had, dat hij in slaap gevallen is daar.
    Maar ik wil hem eigenlijk altijd boven in zijn bedje hebben slapen.
    Lekker rustig, en hij weet duidelijk wat er "verwacht" wordt van hem.
    Wel zo prettig, een rustig plekje voor zichzelf toch?

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn zoontje slaapt altijd in mijn bed..

5. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Mijn zoontje slaapt eigenlijk altijd in zijn bedje. Tussen 6 en 7 's avonds doet hij een powernap van 15 minuutjes in de box (daar ga ik niet moeilijk voor doen).

Groetjes Marieke

6. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Isa heeft ook altijd gewoon in haar bedje geslapen. Als het zo uitkwam weleens in de wandelwagen ofzo, maar voor haar was het veel rustiger dat ze gewoon lekker in haar eigen bedje ligt.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Mijn kinderen hebben altijd allebei boven geslapen in hun eigen bed. De jongste heeft nogal eens de neiging om stiekem in de box of kinderwagen in slaap te vallen, maar dat zijn dan echt hazeslaapjes. Het is nu ook veel te druk beneden, met een hyperactieve lawaaiierige peuter om de baby hier te laten slapen.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter sliepoverdag in de box of wiegje in de woonkamer maar kreeg zo toch heel wat indrukken mee en was dan savonds erg onrustig.

mijn zoontje slaapt overdag meestal in bed en heel soms in de box als dit beter uitkomt en hij daar in slaap is gevallen. ik merk dat als hij in bed slaapt dus in totale rust hij langer en dieper slaapt en hierdoor savonds ook erg vrolijk. heeft hij heel de dag beneden geslapen is hij weer erg onrustig. dus hier minimaal 2 lange dutjes in zijn bedje

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nu tijdens het sprongetje kan ik het in bedje overdag liggen wel vergeten..
    gelukkig weer wat koeler vandaag en kan ik de draagdoek gebruiken. daar valt ze binnen 10 minuten in slaap

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ik ben net terug van vakantie en vanaf nu slaapt Thijs in zijn wieg op zijn slaapkamer. Hij heeft overdag altijd in de wandelwagen geslapen, maarr hij wordt erg groot. Ik dacht nu we weer thuis zijn, laat ik daar maar meteen mee beginnen. En.. het werkt. Wel is het af en toe even heen en weer lopen voor de speen, maar dat is goed voor mijn conditie:D.

Deel Deze Pagina