Ik vind eigenlijk ook dar hij op zijn eigen kamertje moet. Maar zowel overdag als vooral 's-nachts gaat hij niet zomaar slapen en/of wordt redelijk vlot wakker. Daarom in de nacht bij ons in bed. Tis niet veilig maar anders slapen we beide niet.
Waarom zouden die hele kleintjes perse al in eigen bedje en vooral eigen kamertje moeten slapen? Lekker bij je op de kamer laten slapen is niets mis mee. Kunnen nog jaren daar slapen...
Dochter slaapt bij ons op de kamer altijd, overdag vaak in haar wiegje naast ons bed, snachts bij ons in bed, tot nu toe altijd.
Eerste anderhalve maand 's nachts bij ons op de kamer. Gewoon omdat het praktisch was aangezien haar kamer 1 verdieping lager is. Liv sliep na 2 dagen door, ik dacht stom toeval maar na een paar weken ging ik het toch echt geloven en ging zij lekker naar haar eigen kamer. Overdag vanaf dag 1 al in haar eigen kamer maar als ze in slaap viel in de box lieten wij haar liggen. Lem heeft ruim anderhalf jaar bij ons in d'r kamer geslapen ivm ruimtegebruik. Heerlijk vond ik het dat hij een eigen kamer had daarom de 2e ook lekker snel haar eigen kamer in!
Ik heb deze gekozen: Overdag beneden (box, wandelwagen etc.), s-nachts in eigen bedje eigen kamer Ik leg hem overdag veel in de box en dan valt ie soms ook in slaap. Dan ga ik hem niet wakker maken omdat hij overgelegd moet worden naar z'n bed (omhoog tillen wordt hij ook wakker door vanwege krakende trap, dan krijg je dat hij niet meer slaapt en dan moet ik hem toch weer in de box leggen) Maar vind dat ook niet heel erg, want zo leert hij ook veel te slapen met geluid. We zijn al niet zulke herriemakers, dus boven hoort hij amper iets. In de kinderwagen niet meer, want daar slaapt hij wel soms als we buiten lopen maar als we binnen zijn wordt hij wakker en wil hij daar niet meer in liggen. Verder heb ik geen draagdoek, dus daar kan hij niet in slapen. Draagzak wil ik gaan aanschaffen maar wil ik niet gaan gebruiken om hem in te laten slapen. En is ons bed mag hij alleen 's ochtends even liggen als hij moet wachten op ons. Dat is ook geen slaapplek voor hem. Alleen heel soms mag hij dan wel nog in m'n armen slapen, maar dat is ook niet heel erg vaak.
Die kinderen van mij kan ik echt niet in de box laten slapen, de 1e kon dat al niet, de 2e ook niet. Dan gaat hij huilen dat hij wil slapen. En dan breng ik hem dus naar zijn eigen bedje.
lekker zo veel mogelijk bij mama en papa! Voor baby het fijnste en voor ons ook Overigens slaapt ons mannetje overdag bij ons in de slaapkamer, soms in draagdoek. En snachts slaapt hij of bij ons op de slaapkamer, of bij ons in bed... Hier hebben wij allemaal het beste gevoel bij, en het is zo fijn!
Vanaf dag 1 slaapt ons zoontje in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer. Maar de eerste weken lag hij het grootste gedeelte van de dag toch bij mij in bed of op mijn borst. Nu slaapt hij 9 van de 10 keer in zijn eigen bedje. Soms doet hij samen met mij een middagdutje in ons bed
In zijn eigen bedje, overdag en 's nachts. Dat is voor iedereen het fijnst: De oudste kan gewoon overdag beneden spelen evt met herrie. En 's avonds hebben mijn man en ik ook gewoon privacy als we iets anders willen doen dan slapen in bed. Hoe doen stellen dat waarvan het kindje bij papa en mama slaapt? Vraag ik me echt serieus af..
Hier slaapt ons mannetje bij ons op de kamer. Wij zijn niet groot behuisd. Dus, zolang hij borstvoeding krijgt en nog niet in een ander bed kan, bij ons. Zodra hij groot genoeg is, gaat hij bij zijn zus op de kamer. Maar ook zij heeft de eerste vier maanden bij ons geslapen. Ik vind het ook erg fijn! Lekker snel bij ze zijn als er iets is. En de nachtvoedingen in bed.
Hier s nachts de eerste maand op of naast mij, daarna in cosleeper en vanaf 6 mnd s nachts op haar eigen kamer. Tot een maand of 8 halverwege de nacht bij ons in bed. Daarna alleen in eigen bedje omdat ze daar t beste en langst slaapt. Zonodig mag ze wel bij ons. Overdag de eerste 3,5 mnd in de kinderwagen beneden of draagdoek/zak. Daarna in haar eigen bedje omdat het andere niet meer werkte. Overigens zonder veel moeite en zonder laten huilen.
Hier hebben ze allebei overdag en s'nachts vanaf het eerste moment zoveel mogelijk in hun eigen bedje op hun eigen kamer geslapen. Overdag soms beneden in de box. Maar s'nachts sowieso elke nacht in het eigen bedje op hun eigen kamertje.
Overdag tot een maand of 4 beneden in de box, kinderwagenbak of op mij en tot een week of 6 's nachts in de kinderwagenbak bij ons op de kamer...de overgang naar z'n eigen bedje ging heel soepel.