Waar slapen jullie kleintjes overdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Strijkkraal, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een reactie. Mijn kindje slaapt in eigen bedje goed, ook elders in debak. Maar vl wil dat ze overal kan slapen dus wil flexibel zijn....ik ook maar ook kijken wat werkt. Vandaag tijdens haar slaaptijd, dwz, ze was al tijdje wakker en aan het gapen, op pad gegaan, in en uit auto, dat duurde bij elkaar 2,5 uur. Normaal is ze ong 1 a 1,5 u wakker. Nu kleine slaapjes in auto, 2 x 20 min. Bijna 3 u wakker dus, ging overigens best goed. Daarna een voeding en toen 45 min slapen. Normaal slaapt ze 4 a 5 u overdag in bed, soms ook uurtje in bak beneden. Daarna overstuur kind. Vl denkt buikpijn vanwege gasvorming. Ik denk, te weinig geslapen.....
    Maar vl moet ook denken en vindenen willen wat hij wil...ik heb m al te vaak bekritiseerd...
    Kun je leren kindje overal te slapen? Vandaag leek het niet te werken.....

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ons kleine man slaapt sochtends verschillend maar sochtends slaapt ie uurtje in zijn box na het spelen en babbelen en eten
    daarna om 1430 tot etenstijd en papa thuis komt

3. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Onze kleine meid slaapt meestal in bed.
    Tijdens het wandelen, valt ze vaak in slaap in de wandelwagenbak. Als we op visite gaan nemen we altijd de wandelwagenbak mee, zodat ze evt. daarin kan slapen. Dit doet ze ook goed.
    Bij mijn ouders en schoonouders staat een bedje waar ze evt. in kan als we daar zijn.
    o, ja en in de auto!

Als ze echt moe is, slaapt ze overal wel. Maar ik vind toch het fijnste als ze gewoon lekker in haar eigen bedje kan slapen.

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

bij ons ook altijd in haar eigen bedje :)

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het slapen in het eigen bedje is een groot succes. We hebben er veel meer regelmaat nu in gekregen en dat lijkt Eva wel goed te doen.

In het begin wiegde ik haar in slaap in mijn armen en legde haar dan zachtjes weg, maar sinds kort kan ik haar wakker wegleggen, dan zing ik een slaapliedje en dan gaat ze slapen. Soms moet ik nog even naar boven.

Beneden slaapt ze alleen nog als ze echt heftig uit haar humeur is of ergens last van heeft. Dan valt ze meestal in mijn armen in slaap en leg ik haar zachtjes in het wipstoeltje.

Deel Deze Pagina