waar slapen jullie logees?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zoals de titel zegt, waar slapen bij julie de logees? We hadden eerst kamertje over, maar dat is babykamer-in-wording;) Nu hebben we dus geen kamer meer over en vroeg me af waar de logees bij anderen slapen?

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

onze logés zijn meestal pubers. en slapen dan op de bank. mijn puber in kwestie op de ene en de logeerpuber op de andere bank. , vinden ze cool. anders logés zou ik op een matras leggen ergens. oudere mensen zou ik het bed van 1 van de kids geven dat die een nacht op het matras slapen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nu de logeerkamer ( we hebben 5 slaapkamers)

Maar in het andere huis op de kastenkamer of op de bank ( mijn zusje vindt dat leuk)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Er blijven bij ons bijna nooit mensen slapen (wij hebben ook alle slaapkamers vol), en anders is het mijn broertje die na een feestje hier uitbrakt en de woonkamer op een luchtbed ligt (of op de bank als ie geen zin heeft om t op te pompen;)).
    Als mijn moeder hier slaapt (bij hoge uitzondering als ik bijv s ochtends vroeg oppas nodig heb) dan slapen de kids bij elkaar op de kamer. Dochter gaat dan in een campingbedje bij dr broer en mijn moeder op haar kamertje.

Verder hebben wij niet echt noodzaak om mensen te laten logeren ofzo.

5. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wij hebben sinds we hier wonen een heerlijk riante logeer kamer, erg fijn! Maar mochten we meer dan 2 logees hebben, dan hebben we nog zo'n mega dik luchtbed wat we dan in de woonkamer neerleggen.

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Op zolder hebben we een 2 persoons bed staan.
    en in de winter slapen ze op een hoog lucht bed in de woonkamer omdat het dan erg koud is.
    we hadden ook een kamer over maar dat is nu mijn hobbykamer geworden en dat is verboden terrein

7. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Nergens! Want ik lig momenteel zelf in het logeerbed haha! Dan zouden ze op de bank moeten of bij mijn ex in bed.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wij hebben nooit logé's;) 1 keer vriendinnetje van de oudste blijven slapen op haar kamer op een matras op de grond.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

op de logeerkamer. hoewel deze nu verbouwd word hahaha.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

In de logeerkamer, en als het er veel zijn in onze sportruimte.

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vriendjes of vriendinnetjes van de kids bij de kids zelf op de kamer en anders gaan de oudste twee bij elkaar op de kamer slapen en slaapt de logee op de kamer die dan 'leeg' is. We hebben dan wel 6 slaapkamers maar die zijn dus in gebruik ;) (de werkkamer wordt nu babykamer)

12. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Mijn moeder slaapt altijd op de bank. Wil ze zelf!
    Vriendinnen slapen altijd bij mij in bed, ruimte zat want er is geen vent die naast me ligt;)

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wij hebben bijna nooit logés..
    Laatst toevallig mijn neefje van 11 maar omdat mijn man moest werken de volgende dag en ik naar het zwembad met hem ging is Isabella bij mijn tante gaan logeren en sliep hij op een luchtbed in haar kamertje.. en als zij er wel is dan zou ik hem ook bij haar leggen.. ze slapen allebei goed door haha dus hebben geen last van elkaar.

Hebben nog wel een kamer maar die staat vol kasten en wasrekken etc. dus daar ga ik geen bed neerzetten kan je niet meer lopen hihi

14. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Hebben je niet de luxe van een tweede woning op je schip? Jammer hoor!
    Ik zou dan voor een luchtbed in de woonkamer gaan. Dan wel een die makkelijk oppompt en leegloopt zodat je hem overdag makkelijk kan opbergen.

15. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Als we logees hebben (dat gebeurt niet vaak) dan gaan ze op de kamer van Ilana en Ilana bij ons op de kamer. We hebben 2 slaapkamers.

16. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Op de slaapbank in de huiskamer :D

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn zusje heeft wel eens op een luchtbed in de woonkamer geslapen. We gaan volgend jaar verhuizen en willen hiervoor een woning met minimaal 4 slaapkamers. Mijn schoonmoeder woont ver weg en die kan nu niet echt blijven slapen.

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Slaapbank in de studeerkamer

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    omdat wij in engeland wonen komen er veel mensen vanuit nederland naar ons. Wij hebben een aparte slaapkamer voor ze met badkamer en-suite

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    We hebben eigenlijk nooit slapers, maar als ze komen logeren, dan slapen ze in ons bed en wij slapen dan op de bank. We hebben twee slaapkamers, maar 1 functioneerde als was/rommel kamer en nu wordt het de babykamer.

Deel Deze Pagina