Wat ik nu toch mee maakte vanavond! Ik en mijn twee meisjes gingen een hapje eten bij mijn ouders voor hun deur kan je netjes parkeren. Ik had mijn auto netjes binnen de lijntjes geparkeerd iets meer naar een kant maar net in het vak. Wil ik naar huis gaan kan ik mijn auto niet eens meer in omdat iemand zijn auto strak naast de mijne heeft geparkeerd!! Dus ik de p er in. Nu zag DE eigenaar dat ik aan het mederen was en die sprak mijn aan, moet je maar je auto netjes inparkeren dus ik zeg hij staat toch in het vak!! Dus om mij te dwars te zitten omdat ik hem volgens die meneer niet juist gepareerd heb bouwd hij me in sta je daar met twee kindern die je niet eens vansoenlijk meer in de auto kan krijgen! En ipv dat hij de auto even weg zet krijg ik een grote mond! Ik ging maar niet verder in discusie omdat me kinderen erbij waren. Vind dit toch een beetje asosiaal . Pfff kan er nog boos om worden! Wilde dit even delen
Haha wat een kinderachtig mannetje zeg. Die heeft vast lopen zweten die auto zo lekker strak langs de jouwe te krijgen. Hoe is het afgelopen? Heb je via de passagierskant in moeten stappen/kruipen?
Wat een eikel zeg. Hier woont ook zo'n gozer in de straat die dat steeds doet bij mensen. Nou hebben wij gelukkig 2 auto's dus zodra hij mij klem zet, laat ik mijn man hem aan de andere kant klemzetten. Hij is dan de enige die helemáál zijn auto niet meer in kan, behalve via de achterkant.
Ik heb de kinderen even bij me ouders naar binnen gebracht en via de Passagier kant naar binnen en ik ben al zo lenig hihi
Somssssssss ik zou zoiets zelf nooit durven! En dat ie het ook nog met opzet heeft gedaan. Ik vind het verstandig van je dat jeje stil hebt gehouden ivm je kids. En over Bammetje : kun je zien hoe mensen het verschillend opvatten, want ik vond het dus belachelijk dat je er alleen maar Ok neerzet. Reageer dan niet komt zo ontzettend ongeinteresseerd over,
En kijkt hij zeker ook nog raar op als er een deuk in zijn deur zou zitten? Heeft hij geluk dat hij de juiste persoon voor zich had, want ik ken genoeg mensen die de deur gewoon hadden opengeramt zodat ze toch in de auto konden
Wat ontzettend kinderachtig van die man zeg. Daar zou ik ook enorm pissig om worden. Kon je er van de andere passagierskant wel in komen? Ik heb het ook weleens gehad namelijk... en toen ben ik er van die kant overheen geklommen en achter het stuur gekropen. Maargoed... je had je kinderen bij je, dus had dat geen zin gehad. Hoe is het nu uiteindelijk opgelost dan?
Echt niet, arme ik, hij moet altijd mij hebben! Bij mijn buuf doet hij het ook, en bij nog een vrouw uit de straat ook. Rare dude.
Is mijn zus ook een keer overkomen. Alleen deed zij iets waar ik niet achter sta........(schaam....schaam) Ze bekraste zijn auto!
Ik moet er soms (niet altijd) wel om lachen dat onderlinge kinderachtige-gedoe. Het begint bij de 1, de ander pakt diegene terug. En zo is er geen eind inzicht, en elke keer weer spannend of je je auto vrij aantreft of niet *gniffel*
Maar even serieus, ik snap dat je daar boos om wordt, was inderdaad erg kinderachtig van die man om het je expres zo moeilijk te maken.
Het liefst zeg je er wat van maar tegenwoordig kan je niet zo zoveel meer zeggen het lijkt wel of mensen een steeds meer korter lontje krijgen!