waar slapen jullie logees?

Discussie in 'De lounge' gestart door guppekop, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ligt aan de leeftijd , onze jongste logés slapen op de kamer van Deem , en de wat oudere (rond 18/19) slapen op een luchtbed in de huiskamer , ook in verband met plaats gebrek.

2. Gravid

Gravid Niet meer actief

Wij hebben maar 2 slaapkamers en die zijn bezet door onszelf en door de kleine.
    Maar als we logees hebben, dan slapen die gewoon op een luchtbed in de woonkamer, of op de bank.

3. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Slaapbank in de studeerkamer.. en mocht er nog een kindje komen dan verbouwen we de zolder tot 2 kamers zodat de studeerkamer/kastenkamer blijft bestaan vooor logees ;)

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nee dat is niet op alle schepen zo:D Op de grote schepen die met personeel moeten varen (of eigen zoon/dochter tuurlijk;)) zit dat wel, maar wij mogen met zn 2e dus geen extra woning.

5. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

wij hebben een extra matras, die dan op de grond gelegd kan worden...

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben regelmatig vrienden te logeren. Veel van onze vrienden komen van ver weg en dan is het gewoon makkelijk voor hen om te blijven slapen. Wij hebben 1 extra kamer(tje) over, dat is de hobby/studeer/logeerkamer. Erg krap, maar er past net aan een slaapbank in. Maar het werkt.

Record op het aantal logees staat hier op: 2 (slaapbank logeerkamer) + 1 (bank woonkamer) + 4 (luchtbedden woonkamer) = 7 logees :D
    Dat was een gezellig gekkenhuis!

7. mroos

mroos Niet meer actief

Onze logeerkamer is ook babykamer in wording, maar ik zou of beide kids in 1 kamer en dan de andere kamer voor logee, of gewoon in de woonkamer op de bank. De mensen die blijven slapen zijn meestal broers/zussen, neefjes/nichtjes, dus die vinden dat wel prima.

8. Anice

Anice Niet meer actief

Onze logees hebben de luxe van een eigen woonetage van 3 slaapkamers, grote woonkamer, leefkeuken, badkamer, terras en tuin en binnenzwembad. ' s Ochtends een uitgebreid ontbijt en dat allemaal gratis :D

9. 078mama

078mama Niet meer actief

In een hotel! Ik heb 5 slaapkamers maar de keren dat het voorkwam heb ik een goed hotel geboekt. Ik vind het zelf ook echt vreselijk bij iemand in huis.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben eigenlijk nooit logees.
    Vroeger kwamen de opa en oma van mijn man nog wel eens langs.
    Die sliepen dan in ons bed...en wij in de woonkamer.
    Nu wonen we in een groter huis en hebben we een grote zolder waar met gemak genoeg mensen kunnen logeren.
    Alleen hebben we geen extra bed of matras...omdat er toch nooit iemand blijft slapen schaf ik het ook niet aan.

11. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Op een strecher, en waar dat ding dan staat dat is verschillend.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier nu even nergens haha
    Normaal hadden we idd het kleine kamertje als logeerkamer maar dat is nu de babykamer geworden.
    Mijn zusje is de enige die hier af en toe logeerd,maar durft niet op zolder te slapen. Dus houdt het qua plaats op en slaapt ze gewoon thuis

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook dat één van de kinderen bij ons op de kamer komt in het campingbedje en de loge(es) in het bed van dochter.
    Eventueel kan er dan nog iemand op de grond naast op een luchtbed en verder hebben we beneden nog de bank, waar m'n moeder ook nog weleens op slaapt (en m'n vader dan dus in het bed van de oudste) .

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    er blijft bijna nooit iemand slapen en als het dan echt nodig is dan mogen ze op een luchtbedje in mijn dochter der kamertje :). ook wel is gebeurd dat mijn zusje (1,85cm lang) in mijn dochter de rpeuterbedje ging liggen en onze dochter bij ons haha

15. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Mijn familie woont in Brabant en ik in Zuid-Holland dus ik heb wel regelmatig logees. Gelukkig zijn wij gezegend met een logeerkamer met 2persoons bed en ruimte voor een campingbed/luchtbed en een 2persoons slaapbank op de zolder. Daar zou eventueel ook nog wat op de grond kunnen als we echt een kudde logees krijgen. ;)

16. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Toch meestal op de kamer van mijn oudste omdat zij een badkamer erbij heeft. We hebben dan wel 7 (slaap) kamers maar die zijn niet allemaal zo ingericht. Mijn oudste slaapt dan in de speelkamer of bij dr zus.

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wij hebben een groot luchtbed en een bank :) waar de logees op kunnen slapen.

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Wij hebben eigenlijk nooit logees. Iedereen woont dichtbij.. Anders zou het ook lastig worden, dan wordt het toch de woonkamer :)

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    in de logeerkamer.....

20. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    sinds we kinderen hebben hebben we geen logees meer. want ze willen allemaaaaal uitslapen. the bastards:)

Deel Deze Pagina