Neefje blijft wel eens logeren die slaapt bij mijn zoon dan op de kamer ze zijn bijna even oud. Zijn bed zet ik tegen de muur en ik heb dan een twee persoonsmatras die ik er tussen leg en liggen ze in een tweepersoonsbed. Binnen heb ik een lounge bank die makkelijk als slaapplek kan dienen en naast mij in mijn bed heb ik een plek over daar zou ik zoon lief leggen als er iemand zijn kamer nodig heeft bijvoorbeeld een broer of zus van mijn vriend of of. En anders een lucht bedje in de huiskamer ach voor een nachtje vind ik logees leuk maar daarna mogen ze wat mij betref op hoepelen haha.
Toevallig krijgen wij deze week in totaal 5 gasten. Ik heb 2 slaapkamers over met 4 bedden. Gelukkig komen ze niet allemaal tegelijk A.s vrijdag gaan we trouwen en dan zijn we zelf gelukkig niet thuis. Woensdag komt de eerste en donderdag volgen de volgende 4. Donderdag ben ik niet thuis maar bij mijn ouders. Dan mag mijn man op het logeerbed Een stel op de slaapkamer andere stel op onze slaapkamer en mijn a.s man met vriend op de andere kamer( aparte bedden) Ik ontvang graag gasten maar ben ook wel blij als ze weer gaan Dus ik heb 2 logeerkamer 1 met dubbelbed en 1 met 2 aparte bedden. Ben zo blij dat ik ga trouwen vandaar dat lange verhaal
Wij hadden met oud/nieuw toevallig mijn zwager en schoonzus met hun zoon te logeren. Hun zoon lag op de logeerkamer en zij lagen op matrassen in de slaapkamer van onze jongste en de jongste sliep bij ons. Zijn het vriendinnetjes van de oudste dan slapen ze bij de oudste op de kamer op een matras op de grond.