Winter dekbed toevallig gisteren er weer op geklikt. Verder nu nog alleen t shirt als pyjama. Raam 24u per dag op kiep stand. Man heeft het altijd koud als hij naar bed komt. Dus hij maakt voor zijn arme voetjes een baby kruikje warm😂
In de ochtend staat vaak het raam even een paar uurtjes open, maar gaat dicht zodra ik m'n zoontje 's middags naar bed breng. 's Nachts slapen we nu onder een dubbel dekbed en ik heb daar nog een pyjama bij aan en aan het begin van de nacht sokken. Kom met koude voeten niet in slaap.
Wij hebben ieder een eigen dekbed. Zo kunnen we allebei slapen hoe we willen zonder ergernis. Wij hebben geen raam in onze slaapkamer, alleen een balkondeur. Dus die is gewoon dicht maar we hebben wel een luchtrooster en die staat altijd open, tenzij het echt te koud is.
Ik kwam er pas achter dat ik heel de zomer beide delen op bed heb gehad Nu dus ook gewoon beide delen. Raam op een kaartje als de wind er niet op staat. Pyama is momenteel een 3/4 dunne afgedragen broek omdat de rest niet lekker meer zit en een nachtpon met korte mouwen omdat het anders niet over mn buik komt Zeer sexy ahum
Raam open, dun zomerdekbedje erop. Heeeeeerlijk! Begin van de nacht had ik t te warm Wij slapenapartsamen.dus ook allebei ons eigen dekbed. Heerlijk
Hier raam op kiepstand, verwarming uit. Toevallig afgelopen nacht wel op de anti-vriesstand. Wij hebben allebei een eigen dekbed. Daarover, als het echt koud is, een sprei.
Raam overdag minstens een uur open, maar op tijd dicht en 's nachts op een klein kiertje. We slapen allebei onder een eigen dekbed, momenteel nog de herfstversie met een sprei, maar deze week gaat het dubbele dekbed erop. En ik slaap in een warme flanellen winterpyjama met lange mouwen, en met sokken aan.. Als mijn man niet thuis slaapt doe ik het raam dicht en de verwarming aan, hoe warmer hoe beter Ik slaap goed op die muffe lucht, mijn man helaas niet hihi.
Mijn partner heeft het ook een maand eerder koud. We hebben een donzen dekbed gekocht om van het gezeur af te zijn.
Wij slapen 'gewoon' in ondergoed met het raam open en zonder kachel die overigens nooit aanstaat. We slapen onder een enkel donzen dekbed. Maar wel echt dons. Heerlijk. Zo blijft het ook waarschijnlijk.
Wij hebben altijd het raam dicht, en met de enige reden omdat ik anders wakker word van geluiden. Vlakbij ons huis ligt een 80-km weg, dus de auto's razen voorbij. En als mensen met honden voorbij komen en aan de praat raken op straat, dan word ik er ook direct wakker van, ik ben een lichte slaper. Maar anders had ik wel graag het raam open, vind dat lekker fris. Wel heb ik de deur open in de slaapkamer en de badkamerdeur open, waar wel een raam open is. Ik lig onder een enkel dekbed. Overdag lucht ik de slaapkamer trouwens wel, is het raam wel lekker open.
Wij hebben een enkel dekbed en het raam heb ik altijd open (kiepstand) zo wel overdag als snachts. De verwarming hebben we op geen 1 slaapkamer aan, alleen de badkamer is verwarmd
Het raam staat in 's morgens open en het ventilatierooster hebben wij altijd open staan. Ik heb nu het najaarsdeel van het dekbed erop en een quilt boven op bed, en ik slaap met pyjama aan. De verwarming hebben wij nooit aan op de slaapkamers.
Dubbel dekbed. Ja. Raam dicht. Nee. Behalve als de oostenwind in de winter pal op ons slaapkamerraam staat. Want dan waai je zowat je bed uit, om van de kou nog maar te zwijgen.
Wij hebben een donzen klasse 2 dekbed. Ik lig eronder in tshirt, lange broek en sokken, vriend in boxer, als het heel koud is of een van de kinderen is ziek (dus vaker eruit) trekt hij ook een tshirt aan..
We hebben een vier seizoenendekbed en hebben de dikke er nu op liggen en een groot sprei. Een kruik bij mijn voeten en die blijft wel 7 uur warm heerlijk!!!
Wij slapen onder het herfst deel van een wollen dekbed. Inmiddels doe ik wel het raam dicht en lucht alleen nog maar. Anders trekt de kouw het hele huis door. Maar absoluut geen kachel aan ofzo op de slaapkamer. De kinderen slapen al wel onder het dubbele dekbed van katoen. Dat is gewoon kouder dan wol.
Wij slapen ook nog met het raam open en de verwarming uit onder het enkele dekbed. Ik kan me trouwens de laatste keer niet herinneren dat ik het dubbele dekbed erop heb gehad. Veel te zwaar om onder te liggen.
Hier raam open, 4-seizoenen dekbed erop. Geen last van drukknoopjes ofzo... Dekbed is van Ikea, synthetisch, kan makkelijk in de was, niet dik of zwaar, wel heerlijk warm.