Zomer dekbed en raam op een kier, hele jaar door. Voor de zwangerschap was ik een echte koukleum (nu alleen overdag nog) maar tijdens de zwangerschap kreeg ik het echt te warm 's nachts en nu 2 jaar later nog altijd, slaap dus ook niet in een pyjama.
Wij slapen onder een dekbed van bamboe. Nooit heet en nooit koud. Bamboe reguleert je temperatuur. Ik heb het snel warm, mijn man heeft het snel koud. Op deze manier geen enkel probleem. Raam staat open.
Hier overdag de verwarming aan op de slaapkamer, savonds gaat die uit. We hebben ieder een aparte deken, mijn man gebruikt het dubbele dekbed iets eerder dan ik, ik lig nog vaak te zweten onder dat ding, ook als de slaapkamer "koud" is. De verwarming moet helaas aan vanwege mijn pijnklachten, ik heb minder pijn als de omgevingstemperatuur warm is. Meestal dikke dekens als het snachts onder de 10°c komt.
Raam open, Geen verwarming 4 seizoenen dekbed alleen het dunne deel op bed. Je kunt dus wel zeggen dat ik van koele slaapkamers hou, ik lig gewoon graag lekker warm tegen mijn man aan
Wij slapen nu onder een 4 seizoenen winter dekbed 2 dekbedden 100 % dons op elkaar geklikt. Raam dicht snachts we hebben wtw anders wordt het te koud. Verwarming nooit aan vreselijk op de slaapkamer
Raam staat hier ook open, anders beslaat alles. Dubbel dekbed rn heb mn pyjama aan en vaak ook mog een trui; mevrouw koukleum!
Onder een 4 seizoenen dekbed alleen het dikke gedeelte, raam op een kier en verwarming uit. Heb alleen een onderbroek aan en mijn man ook. Nooit te warm of te koud
Dikke deken Raam dicht Jogging broek Tshirt. Kachel staat wel uit s avonds. Ik ben echt een koukleum! Overdag staat het raam wel altijd open, maar rond 18.00 doe ik 'm dicht.
Overdag staat het raam een stukje open. Als de kinderen gaan slapen doe ik alle ramen dicht. Verwarming uit want daar krijg ik hoofdpijn van. Verder een dikke winter pyjama aan en slaap onder m'n winterdekbed dus die is dubbel inderdaad.
Ligt er aan waar ik ben, tot afgelopen maandag in Engeland was het vrij warm dus onder een zomer dekbed met het raam op een kier. Sinds gisteren in Nederland onder zo'n dik 4 seizoenen dekbed met het raam dicht omdat ik het maar koud bleef houden.
Als t vriest dan geen raam open, maar net als vanavond wel een klein stukje. Heb vaak last van koude voeten en neus hihi.. Gelukkig kan ik me aan me man verwarmen anders kom ik echt niet in slaap. En dubbel dekbed.
Hier ook fris hoor. Raam open (zeker 25 cm ) en dunne dekbed nog. Gewoon big shirt en geen flanellen pyjama. Hihi Heerlijk. Slaap en droom erg onrustig in de warmte. Krijg er ook snel hoofdpijn van.