Ik heb echt nog nooit met een bh geslapen! En ik heb gelekt verschrikkelijk. Gewoon kwestie van een lekker zacht oud badlaken eronder. Als ik nattigheid voelde dan werd mijn zoontje meestal al wakker.
Ik lekte alleen de eerste paar weken, tegenwoordig niet meer, ook niet uit de andere als ze de ene drinkt gelukkig, vroeger werd ze wel eens kledder als ik niet oplette Ik heb nog nooit met een BH geslapen, ik pakte een moltonnetje van mijn dochter en die deed ik onder mijn matrashoes. Nu ben ik ook heel lui wat kleding kopen betreft, ik heb geeneens voedingsbh's, en het heeft nu denk ik ook geen zin meer om ze te kopen
Ik sliep gewoon bloot, geen gedoe aan mijn lijf. Is ook makkelijk 's nachts, kon vrienlief Jens gewoon aan de borst slingeren . Lag altijd op een 4x dubbelgevouwen handdoek en die hield het soms nog niet. En ook vaak het dekbed doorweekt. Alles in de was. Een bh had dat denk ik niet tegengehouden
ik slaap in een strak hemdje, hier blijven de zoogcompressen goed in zitten. Heb ook lilly padz, deze lekken echter gewoon door na een paar uurtjes
Toen ik flink lekte (en dat heeft echt wel een tijdje geduurd) sliep ik in een nachtbustier van Carriwell (gekocht bij prettymum). Heel elastische bustiers, zitten net even wat minder strak dan een beha. Soms verschoven de pads wel en lag ik alsnog in een nat, plakkerig bed. Zonder vond ik écht geen optie, ik kon niet op mijn buik slapen (lekker hoor, cup F of meer) dus op een handdoek was voor mij geen oplossing - het dekbed werd nat van m'n geklieder. Na een aantal maanden waren het hooguit een paar druppels per nacht, toen sliep ik alleen in een spaghettihemdje of pyjama, zonder beha.
in het begin lekte ik ook zo erg dat die lillypadz het niet hielden, maar nu niet meer. Ik lek maar heel iets 's nachts, maar vindt natte plekken zo vervelend, dat wordt op een gegeven moment koud.
Ik slaap helaas ook nog steeds in nachthemd+voedingsbh... Niet heel sexy, maar het went. Inmiddels zou ik denk ik ook voldoende hebben aan die lilypads, want het lekken is al wel een stuk minder geworden. Maar tot nu toe dus gewoon een bh!
gewoon zonder bh dan wennen je borsten er op een gegeven moment aan om niet te lekken. ze zijn dan zindelijk in de nacht later ook overdags langzaam proberen... en ja hoor! mijn borsten zijn inmiddels helemaal zindelijk
Lijkt mij een beetje onzin! Ik lekte niet meer toen ik geen stuwing meer had en dat was toen mijn productie zich had gestabliseerd bij 9 maanden. Toen kon ik er wat langer tussen laten zonder te lekken. Ik heb trouwens een week met pads gelopen, maar kreeg er verschrikkelijke jeuk van.
Ja, hier ook. Hema heeft ook wat hemdjes met een soort elestiek randje onder je borsten, daar heb ik er één van en die houdt de pads het beste op hun plek. (Volgens mij was dat eigenlijk een positiehemdje.) Nu lek ik trouwens de meeste nachten niet, dus ik draag gewoon een hemdje zonder pads. Als ik dan toch een keer lek, verwissel ik gewoon alleen het hemdje. Ik slaap nog wel op een handdoek, omdat ik ook nog vaak in bed voedt. Zoonlief wil nog wel eens vergeten door te slikken voordat hij de borst loslaat. Dan is een handdoekje eronder wel fijn.