Wij gaan over 1,5 maand kamperen... vind ik sowieso een hele onderneming met ons meisje van dan net 1 jaar... Maar goed, we gaan het gewoon proberen! Alleen gisteravond kreeg ik het ineens benauwd.... Ze slaapt namelijk momenteel deels bij ons in bed/ deels in de cosleeper. Hoe moet ik dat in de tent doen? Een campingbedje is dus geen optie. Op het luchtbed tussen ons in lijkt me nogal gevaarlijk. Maar hoe moet dat dan?? Wie helpt me?!!?!!
die van ons sliep met 5 maand in haar deryan tentje toen we met de tent op vakantie waren. toen ze 15 maand was deels in haar deryan tentje en deels bij ons op het luchtbed. nu is ze 2 en heeft ze haar eigen luchtbed en de jongste is 7 maand als we gaan kamperen en gaat in het deryan tentje( hoop ik want ze slaapt ook nu de hele nacht bij ons in bed)
wij hadden laatst een camping bed en een deryan mee. Als hij sochtends heel vroeg wakker werd, legden wij hem tussen ons in op het luchtbed. Dat was wel krap, maar ik wilde niet dat hij de hele camping wakker huilde
Bij ons slaapt ons zoontje ook in zijn deryan tentje. nog steeds in kleine variant. Hij is nu 16mnd. Wij zijn vorige weekend nog met de tent weggeweest en beviel ons weer prima.
wij slapen in het midden van onze grote slaapruimte zoontje rects van ons in zijn deryan en dochter links op haar eigen matje. Regelmatig eindigt er een bij ons in bed (in onze 2 persoonsslaapzak en matje). En soms zelfs allebei. Beetje smal, maar slapen lukt wel zo. Zoon ligt met slaapzak ook vaak boven onze hoofden, werkt ook wel.
Wij zijn gaan kamperen toen mijn zoontje net 6 maanden was. Hij sliep in een deryan tentje naast ons, wat ik open deed als wij gingen slapen. 's Ochtends werd ik (vroeg, gaap) wakker van een blije baby die over me heen ging klauteren Ik voedde hem en dan dommelden we nog even een paar uurtjes in. heerlijk, moest echt wennen toen hij weer op zij eigen kamertje ging thuis
thnx voor jullie reacties. @juf85, ging dat wel op het luchtbed? Ben bang dat het niet veilig is ofzo... Tjah.. zo'n deryan tentje is erg mooi, maar ik vrees dat ze daar niet in gaat slapen... ze ligt nu meestal bij ons in bed. Ik heb geen zin in een huilend meisje op de camping midden in de nacht. Denk wel dat ik hem meeneem en het probeer, voor overdag lijkt het me sowieso wel handig. Probeer hem eerst wel een keer thuis uit. Maar ik wil toch de mogelijkheid hebben om haar bij me te nemen. Maar een luchtbed is dan niet veilig of wel? Nu zat ik te kijken naar van die matjes...maar lijkt me wel erg dun.. iemand daar ervaring mee? @yolanthe.. lees dat jij een matje hebt, ligt dat wel okee?
Luchtbed is prima als je kindje bijna 1 is. Ik zou gaan voor een extra breed luchtbed, als je nu toch al weet dat ze er waarschijnlijk bij zal liggen of gewoon een 1 persoons luchtbed ertegenaan leggen. Een matje vind ik zelf erg ongemakkelijk liggen...
Ligt beter dan een luchtbed! valt me 100% mee. We hadden elke keer lekke luchtbedden en 1x dat de banen kapot gingen (heel veel bobbels hadden we toen lag ook voor geen meter) dus dit is beter.