Baby 6 maanden, echt NIKS is goed.....pffffff........

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsa, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Ha,

Dacht ik toch mooi even onder de 6 maanden "ontwikkelingssprong" uit te komen aangezien hij al een week 6 maanden was, maar sinds afgelopen weekend in alle heftigheid toegeslagen!!!! En wat ben ik dit niet gewend van hem, tot nu nog nooit echt last hiervan gehad, wel ontwikkelingen doorgemaakt natuurlijk, maar dat is vrij vlekkeloos gegaan. Mag niet klagen dus, maar dit is wel heel heftig.

Niks is goed, als ik hem neerleg niet, te lang vasthouden niet, alleen steeds maar met hem rondlopen en wandelen maar ik heb er ook nog één van 4,5 die ook wel eens quality time met mama wil.......Probeer mijn tijd dan ook zo goed mogelijk te verdelen en hopen dat het snel over gaat.......hoe lang duurt dit gemiddeld? Het slapen overdag is ook echt pet, gelukkig in de nacht wel goed. Ben ook met vaste voedig gestart, maar dat gaat eigenlijk heel goed, dus heb niet het idee dat hij daar last van heeft.

We beginnen morgen nl. ook nog met zijn redressiehelm, dus het zal nog wel even extra pittig worden dan ;)

Herkenbare periode voor jullie?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heel herkenbaar, mijn dochter had het met 6 maanden ook zo erg... Hier heeft het een week of 4 geduurd. Hielp hier wel om haar in de draagdoek te doen. Viel zij in slaap en had ik m'n handen vrij. Succes!

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Hoi,

Bedankt voor je reactie! Heb wel een baby bjorn buikdrager maar Hidde is al 8 kilo en vind het wel zwaar moet ik zeggen als ik hem in dat ding ronddraag......heb ook een slechte rug. Maar zal het nog eens proberen, misschien voor nu wel de beste optie :D

Maar fijn dat het in ieder geval herkenbaar is, geeft toch altijd weer een stuk rust!

4. Maloutje

Maloutje Bekend lid

30 okt 2010
    620
    0
    0
    Brabant
    Hier hebben we er sinds een paar dagen ook "last" van. Eerst kon ze lekker lang zelfstandig spelen, en eten ging goed. Sinds een paar dagen vind ze niets meer leuk, ze eet ineens een stuk slechter, en wil eigenlijk alleen maar bij me zitten :)!

Ik probeer er maar in mee te gaan, ze zit nu gewoon even niet zo lekker in haar velletje, en heeft er zelf waarschijnlijk het meeste last van. Hopelijk duurt deze fase niet al te lang, want het is erg pittig ;)

5. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Wat fijn om dit ff te lezen. Ik vroeg me al af waar Jim nu zo'n last van had.. Maar schijnt er gewoon bij te horen ;)

Hij wil alleen maar bij mij liggen. Zelf spelen wil hij niet en in slaap komen is ook een dramaaaa..

Deel Deze Pagina