Mijn kindjes sliepen overal en nergens. In de box, op de bank, in de wagen, op schoot, in de doek, in mijn bed met mij erbij. En ik heb nu een peuter die nogsteeds overal slaapt, op schoot bij de hypotheek adviseur, in de auto, in de wagen in de supermarkt. Voor ons ideaal!
Ze sliepen de eerste 3 maanden overal en nergens, vooral heel veel bij/op mij. Daar hadden ze echt behoefte aan. Daarna gingen ze vanzelf meer in hun wiegje in ons kamer en vervolgens met 5/6 maanden in hun eigen kamer slapen.
Thuis in het begin in zijn wiegje daarna zijn ledikant en soms bij mij. Onderweg in de kinderwagen of maxicosi. Nu eigenlijk altijd op bed of kw of mc Box wipstoel etc heeft hij nooit geslapen hij lag ook ingebakerd. En vond/vind zijn rust belangrijk
Hier is het erg wisselend! In de ochtend slaapt hij in de box, na zijn 2de flesje op mijn buik, na zijn 3de flesje wekenlang in zijn bedje op zijn eigen kamertje geslapen maar nu sinds 1 week wil hij dat ineens niet meer en slaapt dan in de box, in de avond na zijn 4de flesje slaapt hij in de box en de nachten slaapt hij in een ledikantje naast ons bed.
Sinds ze 6,5 week is in dr wieg op.eigen kamertje. Alleen 's nachts ligt ze in de wieg naast mn bed. Vanaf morgen ga ik haar in ledikant leggen. Nu zet ik de wieg elke ochtend op haar kamer en elke avond op onze kamer. Ben dat gezeul.een beetje beu. In de box slapen heb ik een paar weken gedaan, van week 4-6, maar dat gaf haar teveel prikkels, waardoor ze steeds slechter ging slapen. Daarbij vind ik een box om in te spelen eigenlijk Ik legde haar die weken alleen maar in de box omdat ze op dr buik slaapt, dan had ik er zicht op.
haha, nee hoor, zo eentje heb ik... Mijn oudste 2 sliepen alleen in hun bedje, de jongste heb ik vanaf het begin af aan gewoon overal bij gehouden en die slaapt ook overal. Ook in het winkelwagentje als hij moe is dus.
Haha, dat zou hij ook doen hoor, als hij moe is legt hij zn hoofd neer en valt in slaap. Nee hij gaat tussen de middag vaak in de kinderwagen mee zn zus naar school brengen. Dan ga ik soms nog even om een boodschapje maar dan slaapt hij meestal al. Wel handig want hij hoeft niet perse te wachten tot we thuis zijn om zn bed in te gaan!
Pfaff ben stiekem wel een beetje jaloers op alle mama's met kindjes die overal slapen.. Onze dochter slaapt eigenlijk alleen in haar bedje en in de auto.. We waren daar in het begin zo mee bezig dat ze nu alleen maar in bedje kan, dus we hebben ons zelf daar wel een beetje mee beperkt.. Maar goed, ze slaapt dan wel super super goed en dat is me ook wat waard.. Over 2 weken wordt er meer met haar gesleept, dan moet ze naar de gastouder.. Hopen dat ze dan went aan slapen in andere omgeving..