Slecht drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Lisa1986, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn zoontje is nu 7 weken oud en sinds kort wil hij niet goed meer drinken. De eerste helft van de fles drinkt hij raar genoeg heel snel weg ( binnen 5 minuten) maar daarna spuugt hij de speen uit en draait zijn hoofd weg en protesteerd. Soms begint hij zelfs te huilen of te kokhalzen en trekt een vies gezicht. Net alsof hij het vies vind ofzo :( Ik krijg met geen mogelijkheid de speen er meer in en dus drinkt hij ook niks meer.

Nu heeft hij wel spruw gehad en ik dacht dat het misschien daar door kwam, maar dat is vrijwel over en nog steeds drinkt hij slecht.

Ik gebruik de Difrax S-fles met S speen. Weet iemand wat het kan zijn?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'flesvoeding'

3. Tokkel

Tokkel Niet meer actief

Hoi Lisa,

hier ook een mama met een drama drinker. Eigenlijk al ruim 3,5 maanden is het bij ons feest (wil je niet ontmoedigen......)
    Hier zijn we er nog steeds niet achter waar het nou precies door komt. Hij heeft last van een verborgen reflux en heeft een tijd pijn gehad bij het drinken. Het lijkt er op dat hij nooit heeft geleerd dat drinken ook fijn kan zijn. Verder drinkt hij neocate ivm mogelijke kma. En dat is echt niet te drinken. Volgens de KA kan smaak niet de oorzaak zijn, want dat kan zo jong nog niet, maar zijn hapjes en beetje diksap gaan er wel makkelijk in. Dus daar bij mij de twijfel.
    Jesse begint ook fanatiek, daarna hetzelfde kokken, nee schudden, met tong speen wegduwen, er op bijten, hij wordt steeds slimmer om het niet binnen te krijgen.

Wat ik wel heb gemerkt is dat hij het graag snel binnen krijgt. Het kan dus zijn dat je zoontje zich irriteert omdat het niet snel genoeg gaat. Je zou dus nog kunnen goochelen met de speentjes.
    En verder moet hij heel vaak tussendoor even boeren. Ben ook heel lang bezig met een voeding en hij drink momenteel max. 500 cc op een dag.........

Deel Deze Pagina