inentingen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schaapie123, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Anne heeft vanmiddag haar eerste inentingen gehad, heb alleen ruim 3kwatier met een half naakt kind gewacht bij het cb, heb haar al uit haar slaap moeten halen, sinds zaterdag slaapt ze ingebakerde (had het veeeeel eerder moeten doen) omdat ze vrij snel al gewogen en gemeten werd, moest ik haar wakker maken en uitkleden, als ik had geweten dat het nog zolang zou duren had ik haar weer ingebakerd, na de injecties mag ik haar eerst niet inbakeren (als ze om 22:00 nog normaal is kwa temp mag het gelukkig weer)

vanmiddag was het slapen een drama en nu ook, normaal binnen 5 min stil en nu weer net als voorheen, huilen en wakker, hoop dat ik haar om 10 uur weer gewoon kan inbakeren.

2. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Dat is wel erg vervelend. Belachelijk dat ze je zo lang laten wachten. Hoop voor je dat ze gauw rustig wordt.

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig belachelijk dat je zolang moet wachten, ik probeer vanwege dat altijd vroeg een afspraak te maken dan hoef ik nooit echt lang wachte omdat het nog niet zo uitgelopen is.

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wat naar dat je zo lang met je meisje moest wachten!
    Wij mochten trouwens 24u na de inenting niet inbakeren; staat vlgs mij ook in t boekje van Ria Blom.

5. schaapie123

ja klopt, in het boekje staat dat, maar cb zei na 4 uur begint de reactie tijd, (rond 7 uur dus) en als ze om 10 uur nog geen verhoging had en nog gewoon dronk mocht ze ingebakerd worden.

volgende keer ga ik na 20 min gewoon weg, of ik bel voordat ik van huis vertrek het is voor mij 10 min lopen

6. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    maar had ze er verder geen last van de prikken? bas moet nl over een uurtje zn eerste prikjes halen...

7. schaapie123

Anne heeft er verder geen last van gehad, behalve dat ze flink moest huilen (en was al aan het huilen van moeheid)
    had wel een fles mee genomen, zodat ze daarna even rustig kon bijkomen, en weer lekker naar huis gewandeld.
    ze had alleen moeite met het ritme daarna, ze was immer midden in haar slaap gestoord normaal slaapt ze van half 2 a 2 tot 4 uur en nu had ik om kwart over 2 een afspraak en ging er dus pas om half 4 naar huis, en om 4 uur lag ze pas op bed.

maar om 7 uur op bed gelegd, niet ingebakerd, heeft een uurtje gehuild.
    om 10 uur de fles gegeven en ze is zo op schoot in slaap gevallen, konden haar meteen weg leggen, en pas om 7 uur hebben we haar gehoord :D

vandaag ook niet huilerig ofzo, nee normaal kwa doen eigenlijk

Deel Deze Pagina