Onze woning is zodanig dat wij naast de woonkamer slapen. Wij hebben haar dus maar noodgedwongen in de woonkamer gezet 's nachts omdat het bedje niet in onze slaapkamer paste.
Wij hebben maar een tweekamerappartement dus ons kindje zal bij ons in de kamer komen te liggen in het wiegje
Hier komt het ook op onze slaapkamer. Ten 1e omdat ik dat een half jaar wil en ten 2e omdat het op het moment niet anders kan. We hebben ook alleen 1 slaapkamer tot onze beschikking en zullen het toch daarmee moeten doen. Ik wil als het lukt borstvoeding geven!
Wij zijn van plan ons mannetje de eerste paar maanden bij ons op de kamer in zijn wiegje te laten slapen. Makkelijk met BV en dit wordt ook geadviseerd. Ons wiegje is trouwens open aan de zijkant (net als een ledikantje). Groetjes Bianca
Maar het kan dus geen kwaad om ze meteen in het eigen bedje op de eigen kamer te leggen, en toch borstvoeding geven? Want we hebben echt niet de mogelijkheid om hem bij ons op de kamer te leggen.
ik begin gewoon echt de zenuwen te krijgen, nu het steeds dichterbij komt en ik wil alles zo goed mogelijk weten en doen
hier zowiezo bij mij op de kamer en eerst bij me in bed, vindt het zo sneu man, gelijk zo wegstoppen, is niet mijn ding...
Logisch hoor dat je wat de zenuwen krijgt. Maisy ik zie dat totaal niet als mijn kindje sneu wegstoppen, zodra hij een kick gaf dat hij aandacht wilde stond ik naast zijn bed en hij kreeg liefde en aandacht genoeg in de tussentijd. Een baby heeft er ook niets aan als jij keimoe bent van het niet slapen omdat hij/zij bij je op de kamer slaapt, kan je beter allemaal goed slapen en als je wakker bent goed aandacht aan elkaar geven.
Bij ons in bed durf ik hem zoiezo niet te leggen, omdat mijn vriend nogal eens het hele bed in bezit heeft met z'n hele hebben en houden... Doet ie onbewust, maar er zou maar zo'n kleintje liggen..
Deze beeb komt (net als m'n zoontjes) de eertse tijd bij me te liggen ivm de bv en daarna in z'n eigen bedje, maar wel nog bij me op de kamer Heb helemaal geen problemen gehad ivm gewenning van bij mama te slapen, dus dat was mooi meegenomen.
Deze opmerking vind ik toch best redelijk kort door de bocht hoor. Wegstoppen doe je je kindje zoziezo niet door het te slapen te leggen in een kamertje wat met zoveel liefde is gemaakt. Daarbij ga je toch overdag ook niet bij elk tukje naast je kind liggen? Ieder zijn keus, maar praat niet over wegstoppen als iemand ervoor kiest om de baby in zijn/haar eigen kamer te leggen, dat klinkt behoorlijk cru!
En daarbij vind ik zelfs dat het juist erg goed is voor een kindje om vanaf het begin al een eigen plekje te hebben. Dus cru vind ik idd vreemd... denk dat het alleen maar goed is...
Even mijn 400e berichtje: Ik denk dat Maisys berichtje anders overkomt dan ze bedoelt... Wat ik uit haar eerdere reacties weet is dat zij het voor zichzelf een naar idee vindt om haar kindje niet in haar buurt te hebben.. Ik denk dat je gewoon moet uitproberen wat je prettig vindt, ik had zelf ook verwacht Nikki eerder op haar eigen kamer te hebben maar ze slaapt nog steeds lekker bij ons ondanks dat ook haar kamer in het nieuwe huis nu af is (zou 06-02 als ze een half jaar is een mooie datum zijn om te verhuizen?)
mijn zoontje slaapt voornamelijk in zijn eigen bed komt omdat ons huis is te klein we hebben maar 1 slaapkamer hij slaapt soms weleens naast me zou ik een groter huis hebben en een iegen slaapkamer dan had hij naast me gelegen maar hij slaapt nu 3 meter vanaf dus ben er in 2 tellen
Ik zal de volgende nooit meer in mijn bed nemen.. Vind het veelste gevaarlijk! Vooral als je er als man vrouw inligt.. alleen is nog iets anders.. Zou het wel fijn vinden de kleine in een wiegje op mijn kamer maar denk dat ik hem/haar gewoon vanaf dag 1 lekker in zijn eigen bedje in zijn eigen kamertje leg.. Maar iedereen moet doen wat hij fijn vind..
Bij ons slaapt de kleine in een wieg op onze kamer, zo lang dat de wieg past.Bij de eerste twee ook gedaan, en dat beviel prima.Voelt voor ons ook veel beter. We hebben geen probleem met gewenning gehad, maar bij ons slaapt een kindje overal.Overdag beneden in de kinderwagen, bij lekker weer in de tuin, dus ze wennen echt wel aan andere omgeving. Mijn oudste slapen uiteraard op eigen kamer, maar wij doen beide nooit moeilijk als er eentje bij ons in bed kruipt, gebeurt toch wel eens, met nare droom, of ziek zijn. De volgende dag slapen ze weer gewoon in eigen bed. We maken er gewoon geen toestand van, rustig voor ons allen.
Ik heb sindskort ook een wieg en denk dat ik die lekker bij ons in de slaapkamer zet! Of het moet een enorme huilebalk zijn.