Waar slapen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sandra1982, Feb 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    ons zoontje sliep vanaf dag 1 op zijn eigen kamertje en sliep de derde week al heerlijk door......hoop dat de volgende dat ook gaat doen...

2. jikke

jikke Actief lid

Dec 7, 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Bij mij sliepen ze eerst bij mij op de kamer, in de wieg of in de kinderwagenbak. Totdat ze doorsliepen (vanaf de laatste voeding tot min. 6 uur later). Dat was gelukkig al vrij snel. En toen op hun eigen kamer MET een babtfoon, want ik was als de dood dat ik ze niet zou horen als ik sliep. Ga dat straks weer doen.

Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat ze niet zo lang in een kinderwagenbak mogen liggen, Is dat iets nieuws of zo?

jikke

3. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,442
    0
    0
    Mama
    Puth
    'Om te voorkomen dat uitgeademde lucht met afnemend zuurstofgehalte blijft hangen, waardoor een baby (vooral in buik- of zijligging) kan versuffen en het bewustzijn verliezen, moet vanaf de slaapplek zijdelingse ventilatie mogelijk zijn. Gebruik dus geen gesloten bak. Ook een gesloten kinderwagenbak is binnenshuis af te raden voor langere slaapperioden en niet geschikt als vaste slaapplaats.'

Aldus de site www.wiegedood.nl

4. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey Sandra,
    Het schiet op he?
    Mooie buik hoor, zekers nog geen striemetje....
    Ik heb Steven vanaf de geboorte op z'n eigen kamertje liggen.
    En dat gaat heel goed, wij hebben ook geen plek op onze slaapkamer, maar als we dat wel hadden, had ik het niet gedaan. ;)

Share This Page