Lastig slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by RianneD, Jul 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Wie weet daar dit door kan komen....

Ties slaapt eigenlijk onwijs goed de laatste tijs, zowel overdag nog 2 keer en 's avonds vanaf 7 uur. Ook nu het zo warm is. Alleen gister..... pfff, ik wilde hem net op bed gaan leggen, het was rond half 11 's ochtends, maar toen kwam mijn zus met d'r kids. Ok, dan blijft ie nog even spelen, zag er ook niet onwijs moe uit. Om half 2 ging hij toen pas in bed, en sliep toen tot kwart over 2. Dit terwijl hij normaal 2 keer een uur slaapt of 1 keer 3 uur. Alles goed en wel, hij werd sjago wakker, dat doet hij altijd, maar ik dacht erbij dat hij dan vanavond wel lekker kon slapen aangezsien hij niet veel uur had gemaakt in zijn bed overdag. 7 uur gingen we naar boven, hij was toen aan het huilen, heb hem even laten gaan, maar hij was helemaal doorweekt van het zweet dus heb hem afgedroogd, en drinken gegeven. Toen was meneer ineens klaar wakker en wilde tot 11 uur gister avond niet meer slapen,was onwijs vrolijk aan het doen en de clown aan het uithangen. Als we hem op bed wilden leggen was het alleen maar krijsen en gillen en huilen..... wat hebben we verkeerd gedaan die dag? Hij had alleen een romper aan in bed zonder mouwen, het was niet overdreven warm daar, hij had heel weinig geslapen overdag, en toen hij eenmaal wel sliep gisternacht is hij nog eens 5 keer gillend wakker geworden. Wat kan dit zijn? Iemand een idee?

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Ik denk dat je hem wel op zijn vaste tijden op bed had moeten leggen...ik vermoed dat hij én oververmoeid én over zijn slaap heen was...en misschien daardoor toch ineens meer last van de warmte...zn slaapritme zal in de war zijn geweest door alles, komt vast weer goed hoor!

3. Luun

Luun Bekend lid

Mar 24, 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Inderdaad, niet slapen overdag = niet slapen 's avonds. Al gaat dat tegen je gevoel in, je zou denken dat ze dan extra moe moeten zijn en dus eerder zullen moeten slapen, maar helaas... Zogauw je weer op schema bent is het weer over.

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Dat heb ik ook wel eens gedacht ja :) maar t gaat niet op!

Share This Page