ervaringen babykamer Ambiente van babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

    FutureMama81 Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Is er iemand die dit kamertje heeft? Ik vind het voor die prijs een erg leuk kamertje, maar ik vraag me af of ie wel goed stevig is en of ie sterk genoeg is? Wil m voor een evt. 2e ook nog weer gaan gebruiken dus wil wel een degelijk kamertje.. Vind de andere kamers nogal duur en vind 500 euro wel een mooi prijsje :p
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Leuk kamertje!
    Ik denk dat je het beste even langs kunt gaan bij de babydump en even kunt kijken naar het materiaal waarvan het gemaakt is.
     
  3. FutureMama81

    FutureMama81 Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    ja dat gaan we sowieso doen, maar was benieuwd of iemand m hier had :)
     
  4. MvN

    MvN Niet meer actief

    Ja ik heb die kamer hier staan!! Hele goeie kwaliteit en heel stevig!! Mijn opa is timmerman, en die zeid gelijk voor dat geld kan ik het niet maken..!! Als je foto's wilt zien moet je maar ff pb-e
     
  5. marijke2

    marijke2 Actief lid

    27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij hebben ook een babykamer bij babydump bestelt .
    wij zouden deze eerst ook doen maar we hebben onse oog op een andere laten vallen. maar ze zijn stevig .
    die van ons komt in sept al .
    maar babydump is goed hoor we hebben nog meer spul weg gehaalt en van kennise gehoort dat het een goede zaak is.
     
  6. taatje85

    taatje85 Bekend lid

    12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Yes!
    Hij staat hier!
    Heel erg stevig! bestond ook uit best wel wat dozen 8 geloof ik. dus zit erg goed in elkaar!
    En hij staat echt heel mooi! Ben er echt blij mee.
    En inderdaad niet zo duur!
    groetjes bloem
     
  7. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Jaaa ik heb em ook!
    Alleen nog niet in gebruik.
    Maar vind hem erg stevig, makkelijk in elkaar te zetten,
    ik heb em zelf in elkaar gezet, jajajaja een vrouw, dus das een teken dat het niet al te moelijk is ;)
    Ik had alleen moeite om de deurtjes allemaal mooi gelijk erin te krijgen.
     
  8. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Wij hadden ons ook eerst op dit kamertje laten vallen. We hebben hem uiteindelijk niet gepakt omdat ik graag een commode wilde met la's. En deze heeft alleen kastjes. Voor de rest vond ik het een super kamertje.
     
  9. Cilla24

    Cilla24 Fanatiek lid

    23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    wij vonden m ook heel mooi maar hebben m niet genomen omdat ik de greepjes een beetje onhandig vond gleden meteen uit me handen.
     
  10. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier hebben we hem ook en is erg stevig hoor maar er kwam nog wel 60 eurie bij voor een plankje boven de commode
    de handgrepen is ook helemaal niks mis mee.
    Voor het geld is het en zeer goeie kwaliteit en hij is super mooi
     
  11. Marty

    Marty Actief lid

    28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben hem ook! Hij staat klaar, nu nog wachten op ons beebje :)
    Ik vond 500 euro ook een mooie prijs!
    Het is een mooi kamertje en makkelijk in elkaar te zetten. Alleen de deurtjes mooi recht krijgen (zoals hier boven ook werd gezegd) heeft wat meer tijd gekost.
    Er staan een paar foto's van ons kamertje in mijn album.
     
  12. dropfruit

    dropfruit Bekend lid

    4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    joepie ben blij dat jullie er zo tevreden over zijn, ik krijg hm namelijk morgen binnen!! en heb hm via internet besteld dus weet oook echt niet wwat ik kan verwachten!
     
  13. celia82

    celia82 Fanatiek lid

    14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Deze kamer wil ik dus ook moet hem alleen nog bestellen.

    Hoelang moesten jullie wachten (levertijd)
    En de gratis box kreeg je bij deze niet erbij toch?

    alles wat gratis is is welkom:D
     
  14. marijke2

    marijke2 Actief lid

    27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij zouden onse babykamer in oktober krijgen maar wij krijgen hem al in september dus is al een maandtje eeder.
    ze hadden namelijk al binnen gekregen en je kan zelf bepalen waneer je het wilt hebben.
     
  15. Marty

    Marty Actief lid

    28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Wij hadden er voor gekozen om hem tegelijkertijd met de kinderwagen te laten bezorgen, maar ze hadden hem op voorraad dus we konden hem ook bijna meteen laten bezorgen.
    De gratis box krijg je helaas niet nee, want het is een kamer uit de basic collectie. Jammer!
     
  16. Angel24

    Angel24 Actief lid

    1 feb 2009
    253
    0
    0
    #16 Angel24, 5 aug 2009
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
    Hoi,

    Ik ben naar babydump gegaan om een kamer uit te kiezen, ik vond deze kamer ook redelijk mooi maar ik heb toch voor de babykamer Arosa van 1499 voor 999,- gekozen.

    Ik heb voor de Arosa kamer gekozen omdat ik van donker eiken kleur houd, en niet van zilver en omdat de commode met 1 lade en onder kastje is...

    Ik heb informatie gevraagt wat de verschil tussen deze en die van babykamer Ambiente 500,- euro is hij zei dat Arosa veel beter kwaliteit is en steviger.

    Ik krijg morgen mijn babykamer binnen ik ben benieuwd vind het heel erg spannend...

    Plus een zwart box gratis erbij!

    Groetjes,

    ANGEL24
     
  17. FutureMama81

    FutureMama81 Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    bedankt voor alle reacties.. we gaan volgende week even kijken!
     
  18. Alieke

    Alieke Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Wij hebben hem ook! Wij zijn er tot nu toe erg tevreden over. Mooie prijs en goede kwaliteit. Lekker neutraal :)
     
  19. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    wij hebben ook een kamertje van babydump, de miami
    stevig en makkelijk in elkaar te zetten
    alleen wat problemen gehad met de levertijd, maar daar schijnt babydump om bekend te staan ?
    al bij al, zijn wij zeer tevreden !
     
  20. linde90

    linde90 Niet meer actief

    Ik heb de ambient ook, en ben ook bij de dump geweest, maar vindt de ambient ook heel erg stevig hoor. Vindt het eerlijk gezegt ook echt een verkooppraatje, levert hem toch weer 499 euro extra op.
     

Deel Deze Pagina