Ik smeer na het douchen met buikbalsem van de etos. Heb alleen 1x de fout gemaakt om het restant wat aan mijn handen zat aan mn muts te smeren na het scheren. En mijn hemel! Dat moet je niet doen! Stond helemaal in de fik van onderen hahaha!
Ik smeer Palmers cacao butter spul voor zwangeren, ruikt zo lekker en is lekker dik. Heb nog geen striemen, maar geloof niet dat een creme ze tegen gaat houden Al smeer ik wel echt trouw elke dag, voor het geval het misschien toch 1 % helpt haha!
Ik heb in mijn eerste zwangerschap mij te pleuris gesmeerd met bio oil. En tot de 39 weken was ik striae loos, en ineens had ik mijn hele onderbuik vol met striae. De rest van de zwangerschappen heb ik niks meer gesmeerd tegen de striae, behalve voor de droge huid de buikbalsem van Etos. En verder ook geen striae meer bijgekregen na meerdere zwangerschappen. Smeren tegen striae geloof ik dus ook niet in, maar is denk ik gewoon genetisch bepaald.
Ik smeer al een paar weken met de nepper Bio Oil van de Action a 1,99. Bevalt me prima. En of het helpt is inderdaad maar de vraag, maar het kan nooit verkeerd zijn
Mijn borsten, benen en heupen zijn niet ongehavend de puberteit doorgekomen. Daarnaast heeft mijn moeder dankzij mij heel veel striemen. Ik verwacht niet dat een beetje smeren het zal tegenhouden maar het is gewoon fijn! Ik heb bepanthen gehad maar vond het niet zo fijn zmeren, nu gaat er lekker bodybutter van de Body Shop op en in het weekend Rituals
Leuk om alle reacties te lezen! Ik geloof ook niet dat je het helemaal kan voorkomen ofzo hoor, maar heb wel gehoord dat het masseren van je huid (en daarmee ook lagere huidlagen) zeg maar helpt. En dat doe je natuurlijk wel als je smeert. Maar misschien weer te kort ofzo? Nouja ik smeer lekker door, just in case!
buikbalsem van zwitsal voor mama... of het helpt weet ik niet maar vriendlief smeert vaak voor het slapen gaan mijn buik lekker in hiermee ons zwangerschapsritueel
Bodybutter voor zwangere. Dikke lagen😉 hopelijk helpt het haha.. Nu 38 weken en nog niks te zien.
Ik gebruik nepbio-oil van de action. Ben tot nu toe nog streeploos, of het hierdoor notk geen idee maar ik vind het wel een leuk momentje voor mezelf en de baby.
Ik smeer niets! De eerste zwangerschap even gesmeerd, maar kreeg toch striemen ben er toen mee gestopt. Buik is nu toch al een tijgervelletje, dus maakt niet uit als er nog striemen bij zouden komen. Ik stoor er me niet aan, is toch niemand die het ziet.
Dat had ik ook begrepen. Ik smeer ook niets, mijn huid is nog nooit zo mooi zacht geweest. Edit: als ik iets smeer is het buibalsem van Etos. Die vind ik erg lekker. Maar ik ben er niet zo trouw in 😉
Buikbalsem van etos, Vind em lekker ruiken en even savonds een momentje om me lekker even te kunnen ontspannen.
Zwitsal mama buik balsem. Doet mijn man elke avond, is echt even 'hun momentje' Maar het helpt niet, ik ben al een behoorlijke tijger.
Bio oil en indd ook flink de huid en huidlagen masseren elke dag. Hopelijk helpt het, zo niet dan heb ik er iig alles aan gedaan om te voorkomen
Hier ook bio oil en zwitsal olie. Kan me niet schelen wat ze zeggen, bio oil hielp ook bij mijn littekens dus ik ben gewoon ernstig fan! Baat het niet dan schaadt het niet he
Ik smeer/heb gesmeerd met bio oil, zwitsal mama, etos mama, plus de duurde van Bepanthen.. helpt allemaal niks.. Het ligt gewoon aan je huid, leuke verkooppraatjes zijn het! Ondanks dat smeer ik nog wel gewoon met de buikbalsem van zwitsal en bio oil om het lekker zacht te houden.. Maar het zit in je of niet. De smeerseltjes helpen er niks bij. Dit is mijn buik en smeer al vanaf het begin.. helaas, maar je doet er niks aan en je krijgt er wat moois voor terug!