Waar smeren jullie mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PollyBaby86, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Niet gesmeerd een geen striae.
    En ik ben er wel gevoelig voor want kreeg ze tijdens pilgebruik wel op mijn dijen.
    Zegt dus niet zoveel.

2. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Mijn vriend smeert voor het slapengaan mn buik in met weleda olie of bio oil. Meer voor de gezelligheid :D

3. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ik heb van de etos en van zwitsal maar ik kan je vertellen ik zit nu al onder die lief talige strepen :(

4. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Vorige zwangerschap met Palmers, nu weer gekocht, maar ze hebben hem "verbeterd" not.... wat een vieze lucht :x bah...

Maar, m'n buik wordt er lekker zacht en soepel van dus prima.

5. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Nooit gesmeerd maar ook geen striae..
    Volgens mij maakt het niet zo veel uit, gewoon smeren wat je lekker vindt!

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Twee zwangerschappen: eerste gesmeerd met iets van zwitsal, tweede zwangerschap nergens mee gesmeerd. Geen enkele striem.

7. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Smeren heeft hier totaal niet geholpen..
    Ben begonnen met Zwitsal mama, en later over gegaan op de bio oil, en mijn buik zit onder de striae!

Maar;
    Dit probeer ik altijd maar in mijn achterhoofd te houden! ;)

Bijgevoegde bestanden:

8. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik smeer nu met Etos buikbalsum, maar als de tube en de minitube leeg zijn, ga ik gewoon lekker met mijn bodylotion smeren. Ik kom overigens overal tegen dat smeren niet helpt! Ik ga dus echt geen dure producten kopen. Voordat ik met buikbalsem ging smeren, smeerde ik ook gewoon bodylotion, beviel prima.

9. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Ik ben begonnen met de buikolie van kruidvat, nu smeer ik met die van de Etos. Ik heb nog geen striae, maar heb gelezen dat smeren er toch niet tegen helpt.
    In die van de Etos zit vitamine E, dat helpt altijd tegen herstellen van littekens e.d. Ik vind de smeersels verder erg prijzig, dus zo'n balsem van de Etos is dan prima. Ik vind hem erg fijn, ruikt lekker en mijn huid blijft zacht.

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    zwitsal buikencreme

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik gebruik een mix van olijfolie en amandelolie.
    Ik heb geen striemen gelukkig.
    Ik doe het ook niet dagelijks hoor meestal als ik uit de douche kom dus 4 keer per week ongeveer.

Mijn moeder gebruikte dat ook altijd tijdens haar zwangerschap. Ze heeft 8 kindjes gebaard en geen enkele streep.

12. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Neutral bodylotion of een andere, weet even de naam niet. Heb geen striae gehad bij mn dochter, en wat dat betreft helpt creme ook niet. Natuurlijk is het wel lekker om alles een beetje soepel te houden en in te smeren :)

13. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Smeren helpt niet tegen striemen. Striemen ontstaan onderhuids. Mijn vriend smeert mijn rug in omdat mn striemen jeuken. Gewoon met zwistal.

14. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    amandelolie van merk kruidvat,ik koop ook de amandel badolie van merk kruidvat en deze maakt je erg zacht.is ook makkelijk als je een beetje vermoeid uit bad komt,dan ben je al ingevet ;)

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.381
    10.328
    113
    zwitsal mama, ik geloof niet dat het de tijgerstreepjes tegen gaat maar het zorgt er wel voor dat het minder droog is. Tot nu toe alleen jeuk op de benen maar gewoon blijven smeren :)

16. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij m'n vorige zwangerschap vanaf het begin Etos buikcreme gesneerd 1x oer dag en s avonds voor t slapen lush dream Cream. Heb 2 of 3 mini striempjes die ik echt moet zoeken dus ga t nu zeker weer doen. :)

17. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Ik doe het wel en helpt tot nu toe goed ik ben begonnen met zon proeftubetje van de Etos ook uit de felicitas doos daar ben ik bijna doorheen.

Ik heb vandaag toevallig een grote tube mama creme van Zwitsal bij de Action gekocht voor 2.99. Denk voor die prijs kan ik het niet laten liggen.

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Eerlijk gezegd denk ik dat smeren niet helpt, maar goed ik smeer wel met crème vd hema. Ik put meer hoop uit t feit dat mijn moeder geen straie heeft gekregen.
    Ik denk dat t vooral aan de structuur van je huid ligt.

Momenteel nog niks :)

19. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik smeer vanaf het begin met bio oil en nog geen striemen.
    Wel behoorlijk wat in de pubertijd gehad dus ben maar flink gaan smeren, hopen dat het zo blijft.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Zoals eerder gezegd smeren is lekker maar helpt echt niet om striemen te voorkomen.
    Ook een grote of kleine buik zegt niets over striemen.
    Ik had bij mn eerste tot 40 weken niets ikke blij haha en de laatste week tot 41+1 ja hoor daar kwamen ze.
    Tot nu toe nog nooit gesmeerd deze ronde en nu 1 of 2 hele kleine mini streepjes naast mn navel en ja mn buik is nu al groter dan bij d eerste met 40 weken.

Deel Deze Pagina