dreumes slaapt heel veel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ellisneef, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellisneef

ellisneef Nieuw lid

14 dec 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochtertje van 15 maanden slaapt de laatste 2 weken wel erg veel .
    om kwart over 5 is ze helemaal kapot en breng ik haar naar bed ,om 8 uur de volgende ochtend word ze pas wakker en na een uurtje is ze alweer moe , ze gaat wel 3 keer op en dag naar bed en slaapt minimaal anderhalf uur , ze is wel een beetje verkouden maar geen koorts of andere dingen .ook is ze erg aan het jengelen .zijn er meer mensen die dit hebben met hun kleintje?

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Jayden heeft het ook met vlagen.
    Om te groeien hebben ze ook veel slaap nodig, misschien een groei of ontwikkelings spurt?

3. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Klinkt heel herkenbaar. Ik denk dat ze dan in een spongetje zitten. Hier leek mijn zoontje ook steed minder te gaan slapen, maar op dit moment slaapt hij echt belachelijk veel. `s Avonds gaat hij om acht uur in bed en dan wordt hij de volgende ochtend pas tussen 9 en 10 uur wakker. Daarnaast doet hij ook nog een middagslaapje die al gauw 3 uur kan duren. Wanneer het weer normaal wordt, lijkt het vaak alsof hij meer dingen kan. Bijvoorbeeld beter praten of een verhaal rond zijn spel bedenken. Soms kan ik het ook niet helemaal plaatsen, maar het is in ieder geval weer een `fase`. Veel succes!

Groetjes Mariska

4. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Yep! Kan gerust een sprongetje zijn hoor! Mijn dochter is inmiddels ruim 2 jaar oud en wisselt ook erg met slaap. In het gekste geval lag ze bijna de hele dag op bed hahaha. Iets overdreven natuurlijk. Eventueel kun je een avondfles of iets dergelijks gaan geven?
    Bij verkoudheid slapen ze ook soms langer is mijn ervaring + de wintertijd helpt ook om lang te slapen. Mijn dochter van twee presteert het opeens om 's ochtends rond half 9 wakker te worden, in de zomer was dat uiterlijk half 7!

Deel Deze Pagina