Waar speelgoed opruimen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetbel, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Ik heb laatst bij de kringloop een houten kist gekocht. Even een likje verf erover heen (lichtroze mat) en hij is weer zo goed als nieuw. Staat heel leuk en er kan lekker veel in. Een grote rieten mand vind ik trouwens ook erg leuk!

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heb hier overigens ín de kist ook manden/bakken staan met klein speelgoed en dan wissel ik een beetje af met welke bak er uit de kist komt om mee te spelen...

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Nee, die hebben we twee/drie maanden geleden ofzo weg gehaald. Toen had ze er ook al maanden niet meer in gelegen. Al die tijd stond ie ook nog hoog... vriendin helemaal in de stress toen ze het zag... Oooh gevaarlijk :D Zodra ze begon met rollen vond ik dat niet meer leuk voor haar en gebruikten we 'm alleen nog maar als dumpplek voor al het speelgoed ;)

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    :)Kristel,dat is wel handig!

Bloem, ik heb ook nog zo'n kist buiten staan, was ik ook van plan voor al het buitenspeelgoed. Matroze klinkt erg leuk!

Noonoo, haha, je vriendin in de stress.. Ik zet haar er alleen nog even in als ik naar de wc moet (we hebben een hondje), of als ik ga dweilen.

Denk dat ik maar op zoek moet naar een leuk tafeltje en stoeltje, en dan als mijn man vakantie heeft, de box eruit gaat en ik dat neerzet. Beetje schuiven met de meubels...:p. Dus als iemand nog foto's heeft van het speelhoekje/tafeltje?? Graag!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Onze box wordt vanavond opgehaald en dan ga ik van de week een Trovast kast van de Ikea halen met van die bakken die je erin kan schuiven.

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Onze dame krijgt een voor haar verjaardag een speeltafeltje. Het is een soort ouderwets schoolbankje, met een vak. Echt superschattig! Zal zo even kijken of ik een foto kan vinden.
    Er komt een plank boven met bakken voor teken en knutselspulletjes.

Voor speelgoed willen we een grote rieten mand aanschaffen, maar heb nog steeds niks naar de zin kunnen vinden. Ja, wel één, maar die was echt veel te duur :D

7. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dit is het bankje:
    Kinderbureau met bankje Area

Twijfel nog over de kleur, kans zit er in dat ik hem ga schilderen in een kleur die beter bij ons interieur past...

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat toevallig! Mijn moeder zei gisteren. Og dat ze dat bankje ging halen voor bij haar thuis! T is echt heel leuk!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb in één kast nu plankjes en daar staan de grote dingen in.

zal straks even foto maken

10. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zo'n kist hebben wij ook staan, mooie houten kist gekocht, wit geschilderd, het was hier een grote hit! Mn zoontje heeft een fase gehad dan kon hij zich de hele dag vermaken met alles in de kist en uit de kist,inclusief hemzelf ;)
    Maar gaandeweg paste de klep niet meer dicht en staat er ook vanalles op en naast.
    Voor op de slaapkamer hebben we nog een klein klepbankje waar je vanalles in de zitting kan dumpen.
    Maar met EN meiden EN jongensspeelgoed is de kist te klein, Zoek echt een kast die de hoogte ingaat, zonder lossen bakken. Van die precies passende manden in een expeditkast vind ik wel prima. Maar liefst zoek ik nog iets straks waar je alles achter deurtjes of laden kan verstoppen. het blijft er hier maar rommelig uitzien door alle losse dingen!!!

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Druif, inderdaad, iets met deurtjes zou wel handig zijn!

We hebben gisteren een heel leuk tafeltje gezien, die gaat er hier komen. Kan ook nog wat in opgeruimd worden, dus dat is super!

Deel Deze Pagina