ps3. zodra ik op bed lig klimt hij achter de tv en zijn spelcomputer. ik lig er altijd al vroeg in (uur of 9 a 10) en dan is het zijn tijd . hij mag er overdag niet op spelen. dan is zijn tijd vor mijn en de kids call of duty black ops en dan ook nog is online
computer / internet mediabakske van de tv waar hij steeds maar betere upgrades op wil installeren lego technics
xbox, ook met black ops.. man om gek van te worden! Doet hij dat niet, dan pc of zit hij met zn telefoon crazy bird te spelen
Whahahaha...moet wel lachen om al die spelende mannen. Mijn man klust graag..maar dan in de schuur inderdaad. Hij maakt de gekste en leukste dingen (geboortebord bijv. ook zelf gemaakt). Zijn visjes (binnen en buiten) zijn echt zijn grootste hobby. Het ging hier toch ook eigenlijk over hobby's Mamavannu...kan hij niet zelf....dit wekt ook mijn nieuwsgierigheid
hahahaahaa nou echt!! zo gaat het hier zo'n beetje wel!! schoot hier al om de lach, me vriend keek, ik zeg maar niks.. haha hij moest eens weten waar ik om zit te lachen. Hij heeft zelfs graan en erwtjes in 'de boerderij' liggen wat de trekkers moeten vervoeren ofzo geloof ik
De mijne met zijn electrische gitaren en is hij veel bezig met de band waarin hij speelt. Ze repeteren 1x per week en verder de merchandising, nieuwe cd die uitkomt, etc.
Omg. Nou die van mij speelt helemaal nergens mee. Ja met mij en onze dochter. Als hij een boerderij met trekkers zou hebben en er mee zou spelen, zou echt een enorme afknapper zijn. Sorry maar ik schoot echt in de lach toen ik het las, dacht dat je een grapje maakte. Maar die tijd heeft mijn vriend zon 15 jaar geleden gehad.
Voornamelijk de PS3... Kan dat ding soms wel uit het raam gooien. Wat betreft écht speelgoed is mijn vriend weg van Lego. Viking Lego, welteverstaan. @Mamvannu; WoW; World of Warcraft, zo'n computerspel...
pc en xbox360 en dan vooral blackops op de pc en maffia2 op de xbox.. en met mij natuurlijk oh ja ook niet vergeten zijn motor