Hoe oud lijkt ze?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kaala, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kom vaak mensen tegen op straat die naar me toelopen om te gluren in de kinderwagen :p Als ze vragen hoe oud ze is en ik zeg 7 weken zeggen de meesten "Oh, ik dacht toch zeker een weekje of 10-12" ik kan het zelf niet zien (zie nog steeds een meisje van 10 minuutjes oud) dus vroeg ik me af hoe oud jullie haar schatten :) Op deze foto was ze trouwens 6 weekjes, dus misschien ziet ze er nu wel wat ouder oud ;)

Klik hier want weet niet hoe je een image invoegt..

En ja..Ze ondersteunt hier braaf haar eigen nekje :) Ze probeert trouwens ook te "kruipen" als ze op haar buik ligt tijgert ze van de ene kant naar de andere kant van de bank c:

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Maandje of 2 had ik haar wel gegeven. Maar dat is ze dus ook bijna hihi :p Moet eerlijk zeggen dat ik bij jonge kinderen het verschil nog wel zie tussen pasgeboren (tot een maand zo ongeveer) en ik ze daarna de eerste weken echt niet zo kunnen inschatten wat betreft leeftijd hoor. Ene kindje ziet er wat 'wijzer' uit, ander heel jong, soms doet de blik dat, soms de houding, soms de wel/niet aanwezige haartjes etc etc..

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze tijgert al??? Ja.. nou als je alleen dat verteld zou ik schatten dat ze zeker wel 5,5 maand is ofzo;). Maar aan de foto te zien zou ik inderdaad niet raar op kijken als je zou zeggen dat ze 2,5 maand is... maar ja.. de ene wordt ook groter geboren dan de ander;)

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja vind het niet echt bijzonder dat een baby ouder wordt geschat.
    Hier dachten ze ook dat mijn baby maanden ouder was dan ze werkelijk was. Vanwege dr haar. Laatst werd ze nog 2 geschat tot 2x toe ! Terwijl ze klein is.
    Maarja een baby met 2 staartjes en pijpkrullen erin ziet er ook iets ouder uit.

Ik zou jouw baby ook 2 mnd schatten. Wat een plaatje is ze trouwens

5. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, hoor, zo oud had ik haar wel ingeschat. Wat een schatje zeg! Lief als ze nog zo klein zijn :)
    En dan ook een boxpakje :)

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ze kijkt heel helder en wijs uit haar ogen... Ik denk dat mensen haar daardoor ouder schatten. Ik had dat ook erg... Een erg 'wakker'-kijkend meisje... Ze schrokken soms zelfs toen ik zei dat ze nog maar x-weken was.

Inmiddels ziet ze er wel een beetje leeftijd-conform uit volgens mij.

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze was ook 2 weken laat geboren, misschien heeft dat er iets mee te maken? Met dat helder kijken bedoel ik, ze was de 1e dag al heel alert. En ja, als het aan haar lag liep ze al rond het hele huis :p

8. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ja ik vind ook dat ze wijs uit haar ogen kijkt! Deed die van mij ook al met 7 weekjes! Was ook 2 weken te laat geboren.. Z deed na een paar dagen ook al de mobile volgen! :$

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

wat een mooi meisje!
    Ze wordt vast ouder geschat omdat ze zo alert kijkt en d`r hoofd netjes rechtop heeft. Is daardoor meteen niet zo`n prille baby meer. ik had haar ook ouder geschat dan 6 weken op die foto.

10. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ze lijkt qua grootte enz. wel op mijn zoontje (nu ruim 16 weken), maar hij wordt altijd minder oud geschat ;)

11. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik had jouw meisje ook al wel 2,5 maand geschat hoor.

Mijn zoontje was ook bijna 2 weken te laat en keek ook al meteen zo helder uit z'n ogen.

Dat ie 8 maanden was, werd hij al 1,5 geschat...;)

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ze kijkt wel wijs uit haar ogen, erg alert en wakker, zeg maar, dus kan me voorstellen dat mensen haar dan ouder schatten. Maar als je dan de rest ziet, is wel duidelijk dat ze echt nog wel een jonge baby is :)

Maar hier ook hoor: als ze rondkijkt, denkt iedereen dat ze ouder is, (ook zo'n wijs hoofd altijd), maar als ze eens ligt te slapen, schatten ze haar juist jonger (klein van stuk).
    Caitlyn is trouwens ook van het type: "hoezo 8 maanden? Ik doe gewoon alsof ik 18 maanden ben" (en alles willen wat daarbij hoort dan ;)).

13. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Vindt het erg moeilijk schatten rond die leeftijd (ben er ook al weer een tijdje uit, haha)... Maar kan me wel herinneren dat het hier net zo was en ook hier 2 weken 'te laat' geboren.
    Vanaf dag 1 al heel wakker en heel alert, nu nog een wijsneus, haha! (staat je dus nog wat te wachten :D ;) )

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja..Nog geen 2 maanden en nu al willen lopen..Zie t al voor me, een meisje van 60 cm die rondwaggelt..:p

Natuurlijk is t nog een jong babytje, ze is nog geen 2 maanden oud :) Maar ook als ze slaapt schatten ze haar ouder (ach..waarom ook niet) eigenwijs is ze zeker (en zet t meteen op t gillen als er iets niet snel genoeg gebeurt) maar ook best lui ("Ik heb je laten zien dat ik kan rollen met 10 dagen, nu doe ik het lekker niet meer!" en "Je weet toch dat ik kan lachen. ENTERTAIN ME..")

15. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik had je meisje ook rond 8 wkn geschat.

Mijn meisje word ook ruim een jaar ouder geschat dan ze is.
    Soms is het rot.
    Maar met mijn zoons was het erger hihi dus je raakt er aan gewend,
    Mooi meisje heb je.

16. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    image.jpg

Hier een foto van 3 dagen oud! Tweede volgt :D

17. Kellebel1987

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    image.jpg :d:p

18. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    mooie meid hoor! mensen schatten mijn meissie ook ouder, hier een foto van haar, 6 weken oud. is ook erg sterk in haar nekje. ze is geboren met 38+3.

joun meisje zou ik ook iets ouder schatten, ze kijkt lekker helder!

Bijgevoegde bestanden:

19. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Dit is mijn meisje met bijna 7 wkn.

20. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Hier is ze bij de eerste foto 2,5 week en bij de tweede foto 3,5 week. Ook Lina was overtijd.

Deel Deze Pagina