Waar speelt jullie baby het liefst mee??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Mini is errug gecharmeerd van alles BEHALVE haar eigen speelgoed! :D De planten, papier (vooral ook erg lekker, naar verluidt), alles met knopjes dus AB's en telefoons, mama's sloffen, alle schoenen (nu al een schoenenfetish, ojee, ojee...), de bakjes kattenvoer, de laptop, cd-doosjes, de radio, bankpasjes, de poezen, oma's kettingen, armbanden en oorbellen, papa en mama, en nog veeeeeeel meer!

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Milan krijgt gewoon onze afstandsbediening, maar haal vtv de batterijen er wel even uit :D

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    dingen met geluid en lichtjes (al kan die het nu nog niet zelf aandoen) en de rammelaar. maar ook een knuffel is dikke pret.

4. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    mijn kleine meid heeft echt een hele speelgoedkist vol met speeltjes maar wat ze echt te gek vind is een lege fles en een pakje snoetenpoetsers want ja dat kraakt

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    het deksel van de vormenemmer.een los bekertjes van de stapelbekertjes.( soms alleen het bekertje soms zit hij urenlang een blokje erin en eruit te doen.alles uit de box mikken en breed grijnzen in de verwachting dat je het er weer terug in gooit. 2gekleurde ringen aan elkaar gemaakt.de plinten van de muur trekken en papa aan het werk houden. zijn stem uitproberen. een leeg waterflesje van mama.dansen met mama en liedjes zingen.

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik had net zo goed geen speelgoed kunnen kopen, ze doet er bijna niets mee. Ze is in plaats daarvan gek van wasknijpers, afstandsbedieningen, telefoons, water/zand en mieren. Dat laatste probeer ik af te remmen want de arme beestjes overleven de aandacht meestal niet en ik heb er al best wat uit hun lijden moeten verlossen.

Deel Deze Pagina