oeh dat vind onze dochter ook helemaal geweldig.. Maar echte schroevendraaiers krijgt ze maar zelden - ze doet het allemaal goed, maar dat vertrouwen we nog net niet. Het kindersetje wat we via de rommelmarkt gekocht hebben, is wel ook erg leuk. Alleen jammer dat het niet compleet is. Heb nog weleens overwogen het nieuw te kopen. Ik zag met Sinterklaas in de speelgoed boeken weer diverse sets staan - trein die je uit elkaar kon halen en nog 2 dingen... leuke kleurtjes, + schroevendraaier, boormachine etc.
Klinkt als mijn zoon hoor dus raar kijk ik jou niet aan haha. mijn zoon heeft een eigen gereedschapkist, een groot succes maakt zijn eigen auto´s en treinen weer Verder ook een buitenkind en idd geef hem water en zand en een schep en hij is tevreden. Verder is mijn zoon een echte auto en treinenkind, altijd in de weer met zijn auto´s en treinen.
Hahaha, er zijn nog meer klussers! Geweldig! Mijn zoontje speelt nu overigens ook veel met meccano easy, auto's. Zijn graafmachines. Puzzelen is maar even. Hij heeft een elektrische motor sinds een jaar en daar rijdt hij graag op, hij zet hem meestal ondersteboven om te zien hoe het werkt. Gisteren stond hij alweer in de tuin met zijn watertafel te spelen, hij heeft een speelhuisje waar hij veel in te vinden is, als hij buiten is heb je er geen kind aan. Hij vermaakt zich toch wel goed over het algemeen! Hij is ook gek op muziek, kinderen voor kinderen van vroeger, gaat ie gerust een half uur voor zitten op youtube. Ik weet niet of iemand hier wel eens gehoord heeft van Cliff richard en the shadows, een dvd daarvan draait hij werkelijk grijs, hij is er gek op!