Welke pop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanmeisje, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wie wil mij even helpen?

Welke pop is leuk?

- max 30/40 euro
    - met haar (niet kaal)
    - voor kindje van 1 jaar
    - niet te groot (cm)

Verder zoek ik een mooi gezichtje, lief.

Welke ervaring hebben jullie?

2. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi,

Mijn eigen kinderen hebben nog geen pop. Zoontje van 2,5 jaar en een meisje van 14 weken.
    Maar persoonlijk zal ik voor de babyborn poppen gaan.
    Die zijn van goede kwaliteit en je kan het uit breiden naar mate je dochter ouder wordt met andere accessoires.

Hierbij de link van een babyborn pop met haar voor rond de 35 euro.

Speelgoed 566706 Baby Born Save the Children Pop

Succes met je zoektocht!!

Groetjes Lycke

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Die van ons is helemaal poppengek. Op die leeftijd maakt het nog niet echt uit wat voor pop je koopt. Wij hebben er een gekregen. Een met een zacht lijfje. Dat kan ze makkelijk vastpakken en knuffelt ook lekker. Ook een aanrader is een (goedkoop) buggy'tje. Ik heb 'm voor 10 euro gekocht bij de Prenatal en het is de aankoop van het jaar. Ze sjouwt er de hele dag mee rond. Knuffels, d'r pop, de fles alles.

Succes ermee.

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie heeft een babyborn pop, my first babyborn, die is veilig voor kindjes van een jaar of 1. Ze is er helemaal verliefd op, die pop moet overal mee naartoe en als ie even niet in het zicht is, gaat ze 'm zoeken en roept iets wat op "beeebbie" lijkt :D. Deze pop kan ook nog eens mee in bad. Ze heeft alleen geen haar en geen wimpers, ook geen bewegende oogjes (in het kader van de veiligheid denk ik).

Eigenlijk vind ik de poppen van het merk Corolle wat mooier, die hebben een mooier koppie vind ik. Van Corolle is er ook een versie vanaf 1 jaar, de Tidoo serie. Ik denk dat ik daar nog een van ga kopen voor Julie, de Babyborn had ze voor haar verjaardag gehad.

Toys4ukkies.nl | Schleich, Quadrilla, Corolle, Papo, Haba, Djeco, Götz, Houten Speelgoed.

5. music4life

music4life Niet meer actief

ik zeg
    ga eens naar de action hebben ze ontzettend leuke poppen met kleertjes

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

tja, dat zou ik ook denken :) . Ik zou juist niet voor babyborn gaan ofzo, omdat je dan gelijk een beetje 'vast' zit aan een duur merk. En mogelijk krijgt je kindje van iemand anders nog een pop en vind ze die veel leuker ofzo.

Onze dochter speelt veel met 2 of 3 poppen. 1 volledig stoffen. 1 stoffen maar wel met een plastic gezicht. En 1 met plastic handjes, voetjes en gezicht en als je op het buik drukt zegt het 'papa' , of 'mama' of het lacht, of het huilt.
    Die laatste is eigenlijk toch het meest favoriet.

Een licht-pop vind ik zelf ook erg leuk. Die heeft ze bij haar nieuwe bed gekregen, maar ze vind hem niet zo boeiend ;)

7. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Action heeft inderdaad leuke dingen voor een lage prijs.. jammer genoeg is het meeste speelgoed daar gemaakt door kleine kinderhandjes in arme landen.. :(

8. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik ga voor ons meisje een Rubens Barn pop kopen, pop uit Zweden met de hand gemaakt. Supermooie gezichtjes! Pop kan in de wasmachine.

Ik ga voor de babypop Emma, ons meisje gaat deze pop krijgen als ik ons tweede kindje krijg. Zo kan ze tegen die tijd lekker mee-moederen! :p

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tja...maar ze laten liggen kan ook niet. Want dan kopen ze ze daar ook niet meer in en verdwijnt het werk en het kleine beetje geld wat ze krijgen.
    Al is het NIET goed dat dit door kinderen gemaakt wordt. (sommige dingen moet je echt niet weten. :$) Denk nu dat ik wel anders naar de action kijken en hun speelgoed zeg. :(

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Oooooh die zijn leuk. Had er nog nooit van gehoord overigens, wel aardig aan de prijs maar je vindt ze ook niet op iedere straathoek.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Op die leeftijd geen baby born iig. Mijn dochter vond de pop veel te zwaar om mee te sjouwen toen ze zo jong was.
    Hier was en is favoriet pop Lissi van de blokker.
    Heeft geen haar maar kan wel praten en kost inclusief kleding volgens mij 15 euro ofzo

12. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Één tip: Niet de Chou Chou kopen... dat is echt troep... zit slecht in elkaar. Is zwaar... Reacties van de pop en geluiden slaan nergens op... (Is niet intuitief)...

Slechtste aankoop ooit...

We hebben een veel goedkopere pop gekocht die geen geluid maakt ofzo en die is een stuk leuker...

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    My Little Babyborn is niet zwaar... heeft een zacht lijfje wat gevuld is met van die lichte korreltjes. Juul sjouwt ´m iig steeds aan 1 handje met zich mee.

my little BABY born® pop 32 cm lila `duim zuigen` 2010 - NEW | Speelpoppen nl de pop en poppen online speelgoedwinkel met speelgoed BABYBorn poppen poppen wagens poppen kleertjes van o.a.babyborn. Veel kinderplezier !

Deel Deze Pagina