Waar speelt jullie peuter meid mee?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Suzzert, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Wat leuk Ligero dat ze haar pop haar zusje noemt terwijl jij zwanger bent. Gefeliciteerd :D

Ze was vandaag ineens veel met haar pop bezig. Maar ik denk dat we aardig een beeld hebben wat we willen geven voor haar met de sint. Ik ga een klein dingetje playmobiel kopen om te kijken of ze het leuk vind en dan kan ze grote dingen krijgen met haar veraardag.

voor de sint krijgt ze nu bijv een kassa enzo dat vind ze denk ik ook leuk.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Als ze zand leuk vind kan je bubber kopen kost iets van 8 euro ook in roze;)
    Ik ben niet zo "thuis" van 2.5 maar afga van dochter die dingen doet nu wat 2 jarige doen en wat ze nog niet doet omdat het moeilijk of niet interessant is maar met 2 zou ze kunnen dan kan je kijken iets van:
    - puzzels ook vloerpuzzels
    - stickersboeken f.watt is erg leuk met prinsessen etc
    - poppenhuis magneetjes (ts shure daisy of melissa en douglas heeft leuke niet grote platte)
    - schleich of collecta dieren zijn echt aanrader voor fantasy/rolspel die kan ze met klei combineren ook of op papier tekenen boerderij etc en dan dieren op etc. Maar dat ligt ook vaak op psz in volop dus thuis misschien is dan te dubbel.
    - wat boeken die leuk zijn. Elmer bijv denk ik zal haar wel boeien dan tekent ze steeds elmer etc.
    - kassa of dokterskoffer is ook leuk denk ik

Verder kan je kijken op sites als ilovespeelgoed vind ik altijd handig.

3. Mmama26

Mmama26 Lid

25 okt 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Playdoh klei kan ze heel lang zonder te vervelen mee spelen..
    En natuurlijk haar tig poppen :)

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Oh boeken zijn hier niet aan te slepen, daarom gaan we elke vier weken naar de bibliotheek.

Playdoh is misschien ook wel heel leuk!

Deel Deze Pagina