Twijfel maat jas

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Tamaraliza, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hoi!!!

Wie kan mij vertellen hoe het merk Z8 valt.
    Ik wil graag deze jas voor mijn meisje (voor de herfstdagen) Borg vest Macy Pink - Aanbiedingen maar hij is er alleen nog in 104. Nu heeft mijn meisje van de h&m shirtjes maat 98/104, maar twijfel of deze jas niet te groot is.

Deze vind ik ook leuk Jas Jolanda Pink stippen - Aanbiedingen die is er in 92 of 104.

Wat zouden jullie doen? 1 van deze 2 of helemaal geen?
    Liefs Tamara

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De onderste is echt een zomerjas. Z8 jassen vallen klein, ik heb voor onze dochter ook 104 en die draagt normaal 92/98

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

z8 heeft dubbele maten 92/98 en 104/110, dus enkele maten vind je niet. Ik vind de mouwen in verhouding tot de jas wel lang vallen. Mijn dochter zit in maat 104 en heeft weleens een 92/98 gepast, mouwen waren goed de jas was wat kort. Oppasje van ca 92 cm past hem prima, mouwen zijn wat lang, vaak omgeslagen dus.

En inderdaad de 2de is een zomerjas ;)

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Mijn dochter droeg de Macy 'jas' (ik vind het meer een vest) in 104/110 toen ze in maat 104 zat. De mouwen vind ik in verhouding inderdaad flink lang vallen, maar doordat de jas wat langer van model is, valt de jas dan niet heel kort oid, maar ook niet bepaald als een echte trenchcoat oid.

Inmiddels zit ze qua bovenkleding in 110, denk dat ze de hem nog wel past, maar nog niet geprobeerd, het weer is er nog niet echt naar. :)

5. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.
    Hij zou voor mijn meisje dus aan de grote kant zijn...?

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Als ze H&M kleding in 98/104 past, dan moet het toch wel gaan? Tenzij ze heel dun is misschien, maar als de H&M kleding goed zit...? De mouwen kun je omslaan en dan kun je er wel wat langer mee doen. :) Jasje in 92 gaat sowieso te klein zijn als ze 98/104 draagt.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ik denk dat het wel meevalt, onze dochter heeft hem ook aangehad en zat.precies goed, alleen mouwen te lang. En ze draagt normaal 92/98

Deel Deze Pagina