helm fiets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sweetlakecity, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoi, ik zoek wat ervaringsdeskundige.

Mijn dochter heeft t in dr kop gehaald dat ze een helm wil bij het fietsen. Opzich super goed en veilig maar ik heb er geen ervaring mee. Ik ben naar de Halffords gegaan en spuuglelijke prinsessen helmen gevonden. Uh...die dus niet he.
    Ik kijk op internet en zie hele leuke met bloemen. Mooi machting bij der fiets dacht ik zo. Want dochterlief zei ik wil een roze:D

Iemand een goede helm, niet te zwaar en niet belachelijk duur?
    Misschien een leuk internet adresje wat je kent?

En ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn met een helm?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

3. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    ja hema heeft prima helmen, of daar een motiefje op zit weet ik niet. Bij ons is er eenkleine hema en die heeft vrij neutrale alleen. Ik heb er overigens een van een fietsenzaak. Kostte iets van 30 euro (van Cars). Vind het wel een prettig idee dat zoonlief een helm op heeft. DIng is zeker niet te zwaar en kun je met een wieltje strakker aandraaien. Zit daardoor altijd goed.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja zorg dat Irmgard op het koppie blijft zitten :)

Ooit hier een hele veilige gehad... Van Volvo.
    Maar die zijn en duur en knaloranje.

Daarentegen wel dusdanig verstelbaar dat je van 3 tot 13 goed zit qua maat.

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen hebben allebei een helm van Giro (Giro spree). Mijn dochter heeft er één met roze bloemen en mijn zoontje heeft er één met politie en boeven. Wij zijn er erg tevreden over. Ze zitten goed, zijn makkelijk op te zetten en zien er ook nog leuk uit;). Volgens mij heb ik er vorig jaar iets van 40 eur per stuk voor betaald.

Heb even voor je gegoogled en zie dat deze site (Giro Spree, Helmen/ caps, Accessoires, Helmen/ caps - 12GO Biking) ze verkoopt.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat een slimme en verstandige dochter heb jij! :D

En Giro is idd erg goed. Super kwaliteit en goede pasvorm.

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zeker leuk die van giro!

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Weet niet of je ondertussen al een helm hebt aangeschaft, maar mijn zoontje heeft er eentje van de hema maar het nadeel daarvan vind ik dat het deels met klitteband vast zit aan de binnenkant. Dit lijkt nu steeds vaker los te gaan waardoor de helm niet meer goed en netjes blijft zitten. Ik zou hem niet willen adviseren.

Deel Deze Pagina