Ik begrijp heel goed dat commerciële fora en fora over zwangerschap/bevallen/kinderen not done zijn, want dan schaad je zwangerschapspagina, maar ik begrijp niet waarom ik een forum om vriendinnen te zoeken én vinden niet mag promoten. Dat is enkel om vrouwen te helpen zoeken naar vriendinnen zoals we allemaal wel weten dat vrouwen daar behoefte aan hebben én hier op het forum is gevraag om een apart deel, maar dat kwam er niet. Nu is er een speciaal forum daarvoor, zou ZP niet schaden, op geen enkele manier, maar dat mag dan ook niet. Waarom niet vraag ik me af? Nogmaals, ik begrijp heel goed dat alles wat met zwangerschappen etc te maken heeft, dat dat niet mag hoor, logisch ook, maar waarom zo'n forum niet?
Hoi, Dat mag niet omdat iemand anders die ook een eigen forum heeft jouw bericht of prive bericht ziet en denkt als zij het mag mag ik het ook en ook allemaal privé berichten gaat versturen om leden te werven. We hebben in de regels opgenomen dat leden werven voor andere forums niet is toegestaan, niet omdat wij niet willen dat jij een eigen forum start maar om te voorkomen dat Zwangerschapspagina een platform wordt waar je iedereen zijn/haar eigen forum of website komt promoten. Lotte
En een apart gedeelte om zulks te promoten, alleen die niets met zwangerschap etc te maken hebben én niet commercieel zijn, dat kan niet denk ik he??
Das waar, maar ik denk dat er meerdere zijn die dat leuk zouden vinden. helemaal een site waar je vriendinnen kunt vinden, daar is erg veel animo voor momenteel...
Ik vind het ook erg jammer, als je ziet hoeveel mensen er behoefte aan hebben dan snap ik niet dat er geen uitzondering voor word gemaakt ... je kan er zoveel mensen mee blij maken ... en zoals mamakitty al zegt, het is geen zwangerschaps iets, het is puur voor mensen die gewoon een vriend oid zoeken of een luisterend oor nodig hebben ...
Dat mag niet omdat iemand anders die ook een eigen forum heeft jouw bericht of prive bericht ziet en denkt als zij het mag mag ik het ook en ook allemaal privé berichten gaat versturen om leden te werven Zoals Lotte eerder zei En ja kan niet tegen de één zeggen oké en bij de ander het mag niet. Kwebbel
ik ook via een ander forum... anyway, wat ik wilde vragen, ik zie regelmatig ook websites vermeld in handtekeningen, dat mag dan toch ook niet? en dan heb ik het niet alleen over babysites.. (waar overigens wel een apart onderdeel voor is, wat ik dan ook vrij krom vind, maar goed, dat is mijn mening.)