Waar staat jullie babyfoon met camera??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FB1984, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hi!

Waar staat jullie babyfoon met camera?
    En dan bedoel ik de webcam.

Bij ons staat hij op zn rand van zn ledikant.
    Aan t voeteneind.

Alleen meneertje gaat nu steeds vaker rondlopen
    in zn bed, langs de rand.
    De babyfoon is dat erg interessant en al een paar keer op de grond beland.

Iemand tips?? Wel dat ik hem nog goed kan zien!

2. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Wij hebben een zweefplank (volgens mij noem je dat zo) langs het bed met daarop de babyfoon met camera. Hangt wat hoger en kan ze niet bij.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ben ooit bij iemand geweest die hadden hem, soort van als 'beveiligingscamera' gehangen, dus boven in het kamertje in een hoekje en dan op het bedje gericht, kindje was prima te zien daar en de camera niet zo in het zicht :).

Randje van het bed lijkt me idd niet handig ivm op de grond gooien etc. Maar misschien heb je ergens een kast/plak/commode in de buurt staan, waar je hem neer kan zetten en toch richting het bedje kan richten?

Liefs Hanneke.

4. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Mijn babyfoon heeft aan de onderkant een schroefoogje voor een fotostatief. Dan kun je hem op zo'n buigbaar statiefje schroeven en aan het bedje vastmaken (bijvoorbeeld op een Gorillapod statiefje of iets vergelijkbaars)

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Zijn die cameraatjes op een beeld-babyfoon draadloos? Of heb je door een groot deel van het kamertje idd een snoer lopen?

6. Jib

Jib Actief lid

15 jan 2011
    141
    0
    0
    Grappig dat je deze vraag stelt.
    Ik vraag mij dit namelijk al bijna 7 maanden af...:)

Wij hebben de Luvion Grand Elite en de camera is moeilijk neer te zetten omdat ik hem niet wil ophangen of ergens aan vast wil maken. Dit omdat ik hem dan niet meer makkelijk kan meenemen indien wij de kleine ergens anders slaapt.

Wij hebben hem altijd op de commode neergezet in een bakje met doosje erop om het tegen te houden (beetje lastig uit te leggen) hij moet namelijk naar voren hangen om zo het beste beeld te krijgen.
    Nu heb ik toevallig gisteren zijn bedje weer verplaatst en zat ik dus weer met het camera 'probleem'.
    Ik heb hem nu met touw bevestigd aan het uiteinde van het ledikantje, ook niet ideaal maar je moet toch iets?

Maar nu loopt er dus een snoer dwars door zijn kamertje heen, ook niet echt ideaal.

7. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Wij hebben m boven op de klerenkast staan....

8. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Wij hebben 'm ook bovenop de klerenkast staan. In het begin stond ie op een statief pal naast z'n bed, toen wilde ik close-up beelden. Later werd dat minder nodig. Ik moest wel ff wennen aan het beeld van 'veraf' (omdat ik close-up gewend was), maar het went!! Ik kan precies zien hoe hij ligt (of staat) en of hij zijn ogen open of dicht heeft, en dat is voldoende voor nu!

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

17 nov 2010
    950
    0
    16
    Wij hebben het badje aan het voeteneind gezet met daarin een krukje en daar staat hij op. Zo heeft ze bijna geen last van het lampje en kunnen wij haar goed zien.

Deel Deze Pagina