Eigen merk van de jumbo. En als ze van pampers in de aanbieding zijn, die. De doekjes van zwitsal ben ik geen fan van, net als die van de kruidvat.
hier vaak aldi, vind ik makkelijke verpakkingen. soms haal ik ze bij de action, en dan een gele verpakking
Met stipt op 1 hema die paarse pakken 3 voor 3 euro en ruiken super. Op 2 c1000 eigen merk. 6 pakken 9 euro
Etos sensitive. Sowieso hier sensitive fanaat, mn zoontje had veel luieruitslag en die geparfumeerde doekjes prikken dan zo. Nu bij mn dochtertje ben ik ze blijven gebruiken. Vindt Pampers sensitive nat, hema doekjes vind ik fijn, maar zijn zo groot, kruidvat stinkt, Huggies stinken helemaal en zwitsal vind ik te droog en etos is precies goed en vaak in de aanbieding!
ik haal ze altijd bij de Action, van huggies. 64 stuks voor 99 cent, ze ruiken lekker en werken prima!! Soms heb ik ook zwitsal sensitive. Als deze bij de etos in de aanbieding is...
Ik vind die van Zwitsal het fijnst maar te duur, ik gebruik nu Kruidvat normale doekjes, die bevallen ook goed en zijn (in de aanbieding) maar 1 euro per pakje, erg goedkoop dus. Andere goedkope merken (Trekpleister, Hema) vond ik niks.