In de kelder, onze werkkamer is op de begane grond maar word vaak ook bij de woonkamer getrokken om te spelen of bij bezoek.
Hier zit de printer gewoon in het dressoir beneden. Niet ver, maar wel uit het zicht, dus zo gepakt als ik iets moet uitprinten
Op ons kantoor. Niet echt een antwoord waar jij veel aan hebt. Als je hem niet zo vaak gebruikt zou ik 'm gewoon in de kast zetten en dan pakken als je 'm nodig hebt.
Op de eettafel.. De bedoeling is in de kast en dan pakken als ik hem nodig heb. Maar ik heb hem zo vaak nodig dat hij zo ongeveer een permanente plek op de hoek van de eettafel heeft gekregen 😅
Onder het bureau in de woonkamer. (Onze pc is in de woonkamer). Mijn ouders hebben hem op zolder los staan, wanneer ze hem nodig hebben, sluiten ze hem aan de laptop.
Bij mijn schoonmoeder hahaha Wij hebben geen printer in huis, neemt onnodig veel ruimte in beslag en die ene keer dat ik wat moet printen fiets ik wel even naar mijn schoonmoeder
Wij hebben m helemaal weggedaan en het is verbazingwekkend hoe goed je zonder kan . Als we wel eens echte iets moeten printen (tickets, reisbescheiden, brieven), dan printen we even bij mijn ouders of op ond werk, maar dat is echt maar een paar keer per jaar.
Onze printer staat in onze kledingkast. Pak hem uit de kast als ik hem nodig heb, en dat is niet zo vaak .