wij hebben hem in een dressoir staan onder de tv. Naast de playstation enz. Netjes achter deurtjes en als ik hem nodig ben pak ik hem eruit en zet hem op tafel.
Jeetje dat is nog best veel. Ik doe al die dingen op hele andere manieren. Ieder zo zijn ding uiteraard
Ik heb er 2 een foodprinter en een gewone, ik gebruik ze beiden heel veel. Ze staan beiden op de eettafel tegen de buur en bovenop ligt de laptop.
Wij hebben de printer op een bureau in de kelder staan. Gaat via wifi dus vanaf de laptop op de bank komt het er zo uitgerold.
Op het werk . Sinds de komst van de kleine hebben we geen ruimte meer over, en de printer staat sindsdien in het berghok beneden. Als ik eens iets moet printen, wat zelden is, doe ik dat op mijn werk.
Heel onelegant op het dressoir. Mijn man heeft een eigen zaak vanuit huis en dit was de meest praktische plek. Ik gebruik hem zelf ook regelmatig. Even wat scannen of kopiƫren of een tekening voor de kids uitdraaien.
Zolder meestal print/kopieer of fax ik dingen op het werk. En anders is het stekkertje insteken en afdrukken en dat gebeurt gewoon op zolder
Op zolder op een bureau die we voor van alles gebruiken. Het is een draadloze dus ik hoef de laptop niet aan te sluiten. Kan beneden gewoon printen en dan ga ik het later op zolder halen.