Ik moet plotseling naar NL voor een paar dagen en nu wil ik meteen van die gelegenheid gebruik maken om een mooncup of iets dergelijks te kopen, aangezien ze dat in Portugal niet kennen. Is het bij een drogist of apotheek te krijgen of ook in NL alleen maar online? Omgeving Haarlem.
Ik heb ze nog nooit in de winkel gezien. Ik heb trouwens de Naturcup, via een webshop gekocht maar komt oorspronkelijk uit Spanje. Verkooppunten staan op de Naturcup website. Ik weet niet waar in Portugal je woont maar misschien vlakbij de Spaanse grens? En anders zit er denk ik niets anders op de online te bestellen. Succes.
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik kan even in een natuurwinkel kijken inderdaad. Ekoplaza ken ik niet. En nee, ik woon helaas niet dichtbij de Spaanse grens. Waarschijnlijk dan toch internet als het niet lukt. Edit: er zit blijkbaar een Ekoplaza in Haarlem. Ga ik daar even kijken
Anders kan ik ook nog even voor je kijken, hier in de omgeving hebben we veel Ekoplaza filialen. Ik hoef alleen maar in de bus te stappen om in Haarlem te komen, dan kan je het bijvoorbeeld op het station oppikken. En moet zelf ook nog naar twee adresjes in Haarlem dus het zou geen grote moeite zijn als je het zelf niet kan vinden.