Waar stippen inpakpapier en zilver inpakpapier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sheila82, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik ben op zoek naar stippeninpakpapier (cadeaupapier) om simpele kartonnendozen mee te beplakken en misschien nog andere dingetjes (ook weer niet teveel, dat wordt te druk).
    Wie weet waar ze een groot assortiment cadeaupapier hebben? Als ik op internet zoek, vind ik precies wat ik wil..alleen..gaat het om hele grote rollen voor winkels...die dus zo'n 35 a 45 euro per rol kosten..vind ik echt teveel :D
    ook zoek ik gewone zilver inpakpapier, zonder motief en mag best een beetje mat zilver zijn. Met de kerst zal ik deze misschien wel vinden..(heb alleen met motief gevonden..)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt!

Liefs
    Sylvia

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij boekenwinkels hebben ze wel dat soort cadeau papier of misschien bij Wibra of V&D en dat soort winkels?

3. Sheila82

Bedankt voor je reactie, vandaag in een paar winkels geweest waar ze het niet hadden maar zal eens in een andere plaats kijken :D

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik denk bij de V&D wel, daar hebben ze een afdeling voor schoolartikelen dus ook kaftpapier en dat kan je ook als kadopapier gebruiken, succes hoor ;)

5. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    Grote kans bij de action. Ik heb er vandaag ook cadeaupapier gekocht, verschillende soorten met zilver, kijk daar eens!

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ikea misschien iets? Kijk ff op de site

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Je kunt bij tuincentra kijken voor kerstpapier, ook zilver.

8. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Xenos heeft altijd leuk inpakpapier, daar sla ik meestal in. En stippenpapier heb ik laatst toevallig gehaald bij de Hema (rood met witte stippen, zit samen met zwart/wit gestreept verpakt ) ;)

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb laatst wel doorzzichtig folie gehaald bij de action
    dacht dat het inpakpapier was haha

10. Sheila82

Bedankt voor alle tips weer! Dan ga ik in ieder geval kijken bij de Hema als ze het daar zeker hebben (als het niet op is etc). Ik zoek ook nog roze stipjes..Misschein idd bij de Ikea en V&D..ben daar al lang niet geweest, kom eigenlijk nooit in de stad..(wel bij ons in Veldhoven, zit een best groot winkelcentrum met oa Hema, etos, kruidvat, TRekpleister, Da, 2 boekwinkels etc etc..ben het nog niet tegengekomen dus (vorige week) maar ga nog eens op zoek!

Deel Deze Pagina