Hoi Allemaal, Binnenkort wordt mijn zoontje 3 jaar! Ik wil een leuke fiets voor hem kopen, maar waar moet ik op letten? Mijn zoontje zit nu in maat 98/104. Welke maat zou ik dan kopen... 12 inch if 14 inch? Deze fiets vinden wij erg leuk, maar is hij ook goed?! Kinderfiets Olfie Sandfox 14 inch Creme - Kinderfietsen 14 inch Nog meer tips? Groetjes!
mijn dochter zit ook in 98/104 en heeft een 12". Ze kan eindelijk zonder zijwieltjes fietsen omdat ze nu eindelijk met haar voeten bij de grond kan (ze wilde het nml afgelopen zomer al graag). Ze kreeg hem toen ze 90 cm was en kon er toen met zijwielen op fietsen. Als hij geen loopfiets heeft en met zijwielen gaat oefenen op deze fiets zou ik voor een 14" gaan. Maar " zegt niet alles want het frame maakt ook veel uit. Ik zou dus toch gaan passen in een winkel. mijn dochter heeft een loekie fiets.
Mijn zoon zit ook in 98/104 en heeft een 16 inch fiets op aanraden van de fietsmaker. Ga gewoon in de winkel passen en laat je adviseren. Dan weet je zeker dat je de goede maat koopt.
mijn dochter, 3 jr 3 mnd, kledingmaat 98-104, fiets van 12 inch. Groter zou echt onbegonnen werk zijn voor haar, want ze moet wel met haar voetjes op de grond kunnen komen. Haar zadel staat nu nog op de laagste stand. Loekie fietsje trouwens.
Wij xijn toevallig gister gaan passen in de fietsenwinkel omdat 16/4 mijn kleine man alweer 3 wordt en wij gaan een 16 inch fiets kopen op aanraden van de verkoper.