Amandelen geknipt op woensdag vandaga nog buikpijn

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door woezelenpip1980, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    Woensdag zijn de amandelen bij onze oudste dochter geknipt
    ze zou komen voor alleen de neusamandel maar de keel was ook zwaar ontstoken dus zijn ook verwijderd ..
    Ze heeft veel pijn gehad extra medicijnen via infuus en later ook vocht via infuus omdat ze slecht dronk
    eind vand e dag ging het goed en mocht ze mee naar huis
    thuis flink oud bloed gespuugd en verder weinig klachten ja wat keelpijn meer niet echt niet over gehoord ..
    gisteren en vandaag tot nu toe ging goed broodje gegeten en gedronken enzo
    alleen nu is ze net wakker en heeft erge buikpijn is dit normaal komt dit vaker voor ??????

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Kan ze wel naar de wc? Ik weet nog van mijn broetje dat hij hele harde ontlasting kreeg doordat hij slecht dronk....

3. woezelenpip1980

10 okt 2011
    354
    0
    0
    ja ze heeft vanmorgen nog gewoon gepoept en plassen al een paar keer

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Misschien omdat ze nu begint met eten dat haar maag/darmstelsel weer een beetje op gang moet komen?
    Of onbewust toch spanningen van hetgeen er gebeurd is?

Heeft ze geen koorts oid? Als je het niet vertrouwd zou ik sowieso even het zkh bellen.

5. woezelenpip1980

10 okt 2011
    354
    0
    0
    romy > ja zal maar zo kunnen was ook een behoorlijke drama dag voor haar .. Is echt een heel verhaal ..
    Koorts heeft ze niet ze slaapt nu weer mocht ze straks weer huilen en pijn hebben bel ik gewoon even misschien hoort het er wel bij .. ze heeft ook nabloedingen gehad in het ziekenhuis natuurlijk

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb 2 maand geleden ook mn amandelen laten knippen, en doordat ik de eerste dagen weinig at en dronk had ik na een eerste echte maaltijd ook last van mn buik... is niks ergs hoor, de boel komt dan weer op gang schijnbaar... en als je het niet vertrouwd gewoon even bellen! beterschap met jullie meisje!

Deel Deze Pagina