Waar stoere meiden kleertjes te krijgen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif78, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Voor mn meid zoek ik leuke maar stoere kleding, in maat 86/92. Maar vaak is de babykleding veel te zoet, te roze, teveel glitter, teveel tule...
    En de kleding vanaf maat 92 begint ze nu in te groeien, maar ben nog niet helemaal thuis welke merken leuk spul verkopen.
    Ik hou van meisjesachtig stoer, dus spijkerrokjes met een leuk shirt erop. Printje mag, maar geen dieren of disney. Ik hou ook van skinny jeans met een tuniekje erop. Spijkerjurkje met gekke legging. Beetje pippi langkous mag, zolang het maar niet te kleurig en te zoet wordt. Mn meisje heeft rossige haartjes en vind het sowieso lastig om roze te kopen. Heb het idee dat alleen zacht roze mooi staat, of paars. Maar te fel is al snel veel te fel omdat ze ook bleek is. Val dus vaak terug op wat sobere kleding, veel grijs of blauw etc.
    Alle tips zijn welkom! Foto's, linkjes van merken of webwinkels etc!

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Hier ook een beetje rossig kindje en dat roze is het bij haar ook niet helemaal.... Ik ben ook meer van het stoere soms wat chiquere dan de echte zoete babykleding.... Ik vind de kleding van bakkeboe helemaal geweldig, onder andere te krijgen bij www.vdvenfashion.nl. Ook de kleding van mexx en zara vind ik heel erg leuk, maar ook bij H&M heb ik nu weer een leuk stoer tuinbroekje besteld.

3. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik vind dat ze leuke kleertjes bij Jola hebben, maar geen flauw idee of die bij jou in de buurt zit.

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Van bakkaboe had ik idd een paar setjes voor mn dochter, maar dat gaat maar tot 86??

Jola hebben we hier, en heb er wel een leuk harem spijkerbroekje van, maar de bovenkleding vind ik vaak iets teveel tierelantijntjes ( ben er al een half jaar niet meer geweest hoor, dus misschien is het nu anders?)

5. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Ik ben groot fan van Mini-Numph (en Numph voor mezelf :p): Spring Collection 2012 - mini nümph

Stylepit.nl verkoopt het. Het is van oorsprong een Deense webwinkel, en veel Scandinavische meisjeskleding is wat stoerder.

6. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Oeh ja!! Leuk!! Die jumpsuit! Niet alles vind ik te gek, maar er zit wel veel leuks tussen! Zo zie je dat kleur ook niet meteen te fel hoeft te zijn! Twijfel alleen of oranje leuk staat bij rossig haar... Bedankt voor de tip!

7. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    hier een aantal merken waar je stoere meiden kleding hebt.

Name it
    Vingino
    Z8

Hoop dat er wat leuks voor je tussen zit.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Bij de jola en van de ven, krijg je na bakkaboe: Persival. Misschien vind je dat wat?

9. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Z8 heeft hele stoere kleertjes. Wel aan de prijs maar als je via hun site onder supersale kijkt kun je ze voor een leuk prijsje kopen.

10. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
    zara! Super stoer, mijn meisje heeft ook bijna alleen zara kleding aan!
    Kleren vallen wel klein dus ik neem altijd een maatje groter

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zara vind ik vaak net iets te kakkie en mn dochter heeft een lang bovenlijf dus vaak valt het te klein voor haar!
    van vingini geeft ze een aantal leuke tuniekjes inderdaad, topmerk! Maar wel aan de prijs, evenals z8. Z8 heeft wel leuke dingen, maar soms ook net wat te sportief naar mijn smaak.
    Persival opvolger van bakkaboe? Ok! Leuk, ik ga even googlen!

Jilly van shoeby vind ik trouwens ook wel ok!

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Moet mn mening bijstellen: zara heeft vanaf 94 cm wel degelijk leuke kleertjes! De baby collectie is nog steeds zoetig vind ik, maar de grotere kleding niet, die is leuk! Helaas moet mn meisje nog zeker 10 cm groeien voor ze daar in past!

13. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
  14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Hier staat onze rossige zoon oranje juist geweldig. Trek je hem geel aan en hij ziet er meteen bleek en ziek uit. Ook rood staat goed.

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  16. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16
  17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Soefdeboef: dat vind ik te retro inderdaad...

Pluk: ik vind het lastig hoor, wat staat nou leuk bij rossig haar? Onze zoon heeft ook rossig haar, nog minder blond dan onze dochter, maar die kan geel juist wel goed hebben. Hij kleurt ook best snel bruin in de zomer en heeft bruine ogen. Rood staat vaak niet, of het moet een beetje bordeaux rood zijn.
    Maar heb het idee dat mn docht toch weer een ander kleuren type is. Haar oogjes zit wel wat bruin in, maar ze is wat lichter/ blonder met een rossige gloed erov en is veel bleker met rode wangen. Die kan juist die felle kleuren helemaal niet hebben!?! Ik ben echt nog aan het uitzoeken.

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Salapio: wel originele kleertjes, ik kende het niet, maar vind dit te fleurig, ik val toch meer op sober dan...

Akd: broekje gaat nog wel, maar jammer van de roezels... Vind het toch nog wat te kak, ja ook het shirtje :)

19. Mam1988

Mam1988 Bekend lid

16 okt 2011
    725
    0
    16

Haha oké ;)
    Dan is bakkaboe (persival) idd wel een goeie voor je!

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Ik weet het onze dochter is blond en die staat geel juist ook weer goed. Ik ga altijd gewoon een winkel binnen en hou de kleuren bij hun gezicht. Besteld op internet wel wat makkelijker omdat ik het al eens live heb gezien.

Deel Deze Pagina